-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Ny Würth-butikk i Førde
Würth Norge har åpnet sin 38. butikk i Norge. Denne gangen i Førde.

Butikken på Øyrane har nyoppussede lokaler tidligere brukt av Elkjøp, og ligger i et godt innarbeidet handelsområde med god parkering.
På 400 kvm tar Würth sikte på å betjene proffkunder fra industri og håndverk i alle bransjer i Førde og omegn.
Hittil har Würth-kunder i Førde vært avhengig av å reise til Bergen og Ålesund for å handle håndverktøy, luft- og elektroverktøy, festemidler eller andre forbruksartikler. Nå finner de stort sett det de trenger blant de 4 000 varene i butikken på Øyrane.
Kim Lykkebø er ansatt som butikkleder. Han kommer fra en stilling som bilmekaniker hos Opus, Opel-forhandleren i Førde. Tidligere har han eid og drevet Statoil-stasjoner i Sogndal og Jølster.
Kundeveileder Tomas Tjønneland kommer fra stillingen som møbelmontør hos Hukset. I tillegg til de to medarbeiderne i butikken, har Würth fire selgere i distriktet.
Den nye butikken blir i tillegg sterkt preget av arbeidstøy, synlighetsklær og vernesko, som er et nytt satsningsområde hos Würth. Klærne kommer fra Würth-eide Synfiber, og kundene kan få presset på korrekt logo i butikken mens de venter.
Butikken får også eget hydraulikkverksted. Hydraulikk er et område hvor Würth har som mål å bli en betydelig aktør. Tilbudet er tatt godt imot av et marked som i første rekke består av lastebilverksteder, landbruk, maskinentreprenører og større byggeplasser.