-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Ny Würth-butikk i Førde
Würth Norge har åpnet sin 38. butikk i Norge. Denne gangen i Førde.
Butikken på Øyrane har nyoppussede lokaler tidligere brukt av Elkjøp, og ligger i et godt innarbeidet handelsområde med god parkering.
På 400 kvm tar Würth sikte på å betjene proffkunder fra industri og håndverk i alle bransjer i Førde og omegn.
Hittil har Würth-kunder i Førde vært avhengig av å reise til Bergen og Ålesund for å handle håndverktøy, luft- og elektroverktøy, festemidler eller andre forbruksartikler. Nå finner de stort sett det de trenger blant de 4 000 varene i butikken på Øyrane.
Kim Lykkebø er ansatt som butikkleder. Han kommer fra en stilling som bilmekaniker hos Opus, Opel-forhandleren i Førde. Tidligere har han eid og drevet Statoil-stasjoner i Sogndal og Jølster.
Kundeveileder Tomas Tjønneland kommer fra stillingen som møbelmontør hos Hukset. I tillegg til de to medarbeiderne i butikken, har Würth fire selgere i distriktet.
Den nye butikken blir i tillegg sterkt preget av arbeidstøy, synlighetsklær og vernesko, som er et nytt satsningsområde hos Würth. Klærne kommer fra Würth-eide Synfiber, og kundene kan få presset på korrekt logo i butikken mens de venter.
Butikken får også eget hydraulikkverksted. Hydraulikk er et område hvor Würth har som mål å bli en betydelig aktør. Tilbudet er tatt godt imot av et marked som i første rekke består av lastebilverksteder, landbruk, maskinentreprenører og større byggeplasser.