-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Hel-turbo fra Porsche
Porsche har sluppet de første bildene av den kommende 911 – uten kamuflasje. Vent deg turbo over hele linjen.
Porsche er i ferd med å fornye sin 911-serie. Og det er åpenbart snakk om mer enn bare en facelift. Vi kan for eksempel vente oss komplett fornying av det som finnes under dekslet der bak.
Turbo hele veien, ser det ut til.
Ingen vei utenom
Nå har ikke Porsche sagt noe offisielt hverken om drivlinje eller om hva bilen skal hete (de fleste regner med at de fortsetter med 991-betegnelsen, men at man gjør som programvare-utviklerne og kaller den 991.2.)
Men det Porsche har gjort er å slippe en serie bilder som viser de nye bilene under testkjøring i fjerne strøk. De mangler fremdeles litt blankt, men til gjengjeld er de møkkete nok til å gi innrykk av at dette er alvor.
Mange varianter
Men hvor mange modeller det kommer til å bli denne gangen er ukjent. Dagens modell har vel etterhånden utviklet seg slik at det finnes rundt 25 forskjellige versjoner.
Vi kan nok regne med at når bilen debuterer i Frankfurt har vi hele basen, fra Carrera opp til Turbo på plass. Som helt sikkert kommer til å hete Turbo, fortsatt, selv om alle de andre også har fått turbo.
Porsche Turbo er blitt synonymt med toppversjonen av smør-og-brød modellene. Man tukler ikke med en slik merkevare.