-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Hel-turbo fra Porsche
Porsche har sluppet de første bildene av den kommende 911 – uten kamuflasje. Vent deg turbo over hele linjen.
Porsche er i ferd med å fornye sin 911-serie. Og det er åpenbart snakk om mer enn bare en facelift. Vi kan for eksempel vente oss komplett fornying av det som finnes under dekslet der bak.
Turbo hele veien, ser det ut til.
Ingen vei utenom
Nå har ikke Porsche sagt noe offisielt hverken om drivlinje eller om hva bilen skal hete (de fleste regner med at de fortsetter med 991-betegnelsen, men at man gjør som programvare-utviklerne og kaller den 991.2.)
Men det Porsche har gjort er å slippe en serie bilder som viser de nye bilene under testkjøring i fjerne strøk. De mangler fremdeles litt blankt, men til gjengjeld er de møkkete nok til å gi innrykk av at dette er alvor.
Mange varianter
Men hvor mange modeller det kommer til å bli denne gangen er ukjent. Dagens modell har vel etterhånden utviklet seg slik at det finnes rundt 25 forskjellige versjoner.
Vi kan nok regne med at når bilen debuterer i Frankfurt har vi hele basen, fra Carrera opp til Turbo på plass. Som helt sikkert kommer til å hete Turbo, fortsatt, selv om alle de andre også har fått turbo.
Porsche Turbo er blitt synonymt med toppversjonen av smør-og-brød modellene. Man tukler ikke med en slik merkevare.