-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Nyvasket Chryslerpris nr. 122
Den prisen 300C forleden fikk, som USAs mest lettvaskede bil, var den 122. utmerkelsen Chrysler har fått for sine 2005-modeller!
Det følgende er helt sant: i San Antonio i Texas pågår for tiden Car Care World Expo – den reneste bilutstillingen i verden. Og der deler International Carwash Association ut premier til den mest vaskbare bilen.
Det er en jury som består av fagfolk fra bilvaskeanlegg, både maskin- og manuell vask er representert – som velger vinnerne. Disse representerer seriøs butikk, sektoren omsetter for 24 milliarder dollar årlig i USA fra til sammen 25.000 bilvaskerier. Hvor internasjonal foreningen er, kan man imidlertid spørre seg om. Jeg finner ikke noen internasjonal statistikk derfra, så jeg har vel en mistanke om at International betyr at de også vasker ikke-amerikanske biler.
Denne gangen var det altså den nye Chrysler 300 C som vant prisen, kanskje fordi den ser ut som et såpestykke? På annen plass kom Ford 500 og nr. 3 ble Toyota Avalon.
Chrysler hadde sendt en av sine kommunikasjonstopper for å ta i mot utmerkelsen og Jason Vines la i takketalen sin spesiell vekt på at selv om de hadde mottatt 121 andre utmerkelser for sine 2005-modeller, sto denne i en særklasse med sine varmtvanns-dusjer, sitt såpeskum og sin orkanstyrke-blæst. Han avsto, fornuftig nok, fra å nevne lettkledde vaskeriassistenter.
122 priser fra all verdens spesialorganer. Egen avdeling for å holde orden på dem eller? Og tenk på all tid som forsvinner fordi de må sende mellomnivå-ledere for å bukke&takke.
Men akkurat denne, er jeg enig i, var litt spesiell.