-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Hondas nye by-elektriske
Vi har fått de første glimtene av Hondas nye kompakte elbil. Den skal debutere på Genève-utstillingen om et par uker og heter Tomo.
De siste årene har studentene ved designskolen IED i Torino møtt opp på Genève-utstillingen med en 1:1 modell av en av deres drømmer
I fjor var det Kite de presenterte ved hjelp av Hyundai, og i forhold til den ekstremt futuristiske Scilla de gjorde for to år siden er årets innslag faktisk ganske ned på jorden.
I år har studentene nemlig drømt sammen med Honda, og briefen de fikk var ganske grei:
«Fun driving» og noe ungdommen ville se på som et passende transportmiddel de neste seks år. Men det skulle også være viktig at de introduserte et helt nytt segment der alder på kunden ikke er noe tema.
Det hele beskrives som en mellomting mellom en smart-telefon og en mobilitets-greie, noe som skal hjelpe deg med å kombinere fritidsaktiviteter utenfor byen og med å jobbe i storbyen.
For meg ser den ut som en kul mikro pickup, elektrisk selvfølgelig, med noen grafiske trekk hentet fra Urban-konseptet.
Her er det mengder av avanserte assistenter som sikrer at dingsen sørger for å oppfylle behovene dine på en måte du ønsker. Det er nok derfor de har døpt den Tomo. Det betyr venn på japansk.
Det hele måler 4 meter i lengden, 1,6 i høyden og 1,9 i bredden. Akselavstanden er 269 cm.
De studentene som har jobbet med dette prosjektet kommer fra seks forskjellige land: India, Italia, Tyskland, Kina, Mexico og Taiwan, og Hondas toppfolk har gitt prosjektet sin endelige velsignelse.
– Her har vi bedt IED-studentene tenke seg en variasjon av det Urban EV-konseptet vi viste i Genève i fjor. Dette ble en spennende, konstruktiv reise både for oss og for studentene takket være sammensmeltingen mellom Hondas designfilosofi og den skapende energien de unge IED-designerne gikk løs på oppgaven med, sier Taku Kono, den administrative toppen for Honda Styling og Design.
Det skal bli spennende å se om det er likheter mellom denne og den «offisielle» elbilen Honda skal presentere i Genève.