-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Her er neste BMW M5
BMW lanserer neste generasjon 5-serie på tampen av 2016, men om du vil ha det mest potente medlemmet av familien må du smøre deg med en god porsjon tålmodighet.
Her er et eksemplar av neste M5 under testing på et islagt vann i Nord-Sverige. Men trolig er det tidlig i utviklingsfasen, for den kommer neppe i salg før sent 2017 eller tidlig 2018.
Motoren blir en videreutvikling av dagens 4,4-liters twin turbo V8, men i stedet for 560 hestekrefter kan den ifølge våre kilder få så mye som 626 hk for å møte tøffe rivaler fra Audi og Mercedes.
Raskere og mindre tørst
Når bilen, som bygges på den fleksible 35 up-plattformen, blir inntil 100 kg lettere enn forgjengeren, sier det seg selv at den kan bli vesentlig raskere enn dagens som gjør null til hundre på 4,3 sekunder.
Et annet grep BMW trolig gjør er for første gang å tilby M5 med firehjulsdrift for å få kreftene effektivt ned i asfalten. Det vil utvilsomt gjøre bilen mer populær i Norge.
Det spekuleres også i at det München-baserte selskapet vil tilby en M5 Touring i tillegg til sedanen for å møte konkurrenter som Audi RS6 Avant og Mercedes-AMG E63 S samt andre potente stasjonsvogner.