-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Høyttenkning: Chrysler Lancia
På Chrysler-standen i Detroit står det en elegant bilmodell med designlinjer som minner mye om italiensk penneføring på sitt beste, nydelig finish og moderne, skulpturerte frontlykter.
Modellen har ikke noe navn, og hvis du spør folkene på standen har de egentlig heller ikke noe svar. Et holdepunkt har vi imidlertid, grillen er umiskjennelig Lancia.
Så det nærmeste vi kommer en konkret modellbetegnelse er Chrysler Lancia, eller egentlig en Chrysler-merket Lancia, nærmere bestemt Lancia Delta med Chrysler-stjerne. ”A consentrate of evolution”, sier Lancia. Sikkert noe Chrysler kunne trenge...
LES OGSÅ: Chryslers store show
Betyr det at vi vil få se en Chrysler Lancia i fremtiden? Nja.. Noen har i hvert fall tenkt tanken i en slik grad at en amerikansk konsept-utgave av MPV’en Lancia Delta, med en del fancy elektronikk innvendig, pryder standen hos Chrysler – side om side med et par utgaver av Fiat 500.
Kanskje vil de små italienerne gjøre sitt inntog også på det amerikanske markedet. En av de to Fiat’ene har betegnelsen 500 BEV, en forkortelse som står for høyaktuelle ”Battery Electric Vehicle”.
Den andre er en 500 Abarth SS, med ubeskjedne 160 hester under det lille panseret.
Om store muskler er det som skal til for at Fiat 500 blir spiselig på det amerikanske markedet, er det ingen hos Chrysler som kan bekrefte. Vi velger å tro at de to småtassene kun er ”show-offs” på utstillingen for å markere tilhørigheten til Fiat.