-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
Hagen Bil AS:
Bilmekaniker/Servicetekniker
-
MyCar:
Innkjøper
Snart moden Mitsubishi
Etter å ha stått i varmen på Tokyo-utstillingen i november i fjor og vært innom blant annet i Paris i høst, dukket Mitsubishis XR-PHEV også opp i Los Angeles.
Det er ikke ofte en konseptbil har vært melket til de grader. Mitsubishi har virkelig fått mye ut av sin XR-PHEV – på tre-fire store internasjonale bilutstillinger har den vært sentrum og blikkfang for denne japanske bilprodusenten.
«Vi tok den med oss hit til Los Angeles for at vi kunne begynne å snakke om vår nye design-retning, og om hvordan denne crossoveren antyder linjeføringen på kommende produksjonsmodeller her i Nord-Amerika», sa Don Swearingen, en av Mitsubishis USA-topper.
«Men vi tok den også med som en del av budskapet om at vi er i USA for å bli», la han til. «Nå som vi bygger opp merkevaren igjen og skal introdusere mange nye modeller, er det viktig å vise at vi skal bygge inn nytt utseende og nye verdier for merket».
Akkurat nå er nok ikke bekymringene så store i den leiren. Etter mange år i skyggenes dal viser Mitsubishi muskler igjen i USA.
Outlander Sport er den modellen som øker mest, med 25 prosent så langt i år. Og sammen med Mirage-linjen kan Mitsubishi skryte på seg en 29 prosent økning – godt over det markedet totalt har økt.