-
Produksjonsleder
Møller Bil Skadesenter Alnabru
-
Bilmekaniker
Stårheim Bilverksted AS
-
Tekniker
Per Aaland A/S
-
Prosjektleder
RSA Bil Drammen
-
Avdelingsleder
Etac Bil AS:
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
Customer success – kundekonsulent
DRIVE MOBILITY AS
-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
Peugeot fornyer 207
Peugeot 207 er en populær småbil i mange europeiske land – deriblant Norge. Nå får den en lettere facelift.
Det er kun Yaris som selger bedre enn 207 i det segmentet OFV betegner som Småbiler. Og det er ikke bare i Norge den er populær – også i Europa toppet 207 segmentet sitt i 2008, og siden lanseringen i 2005 er det solgt nesten 1,5 millioner 207.
Nå håper Peugeot at en facelift skal gi enda bedre uttelling på statistikken. Skjønt du skal nok studere bilen nøye for å oppdage endringene.
Detaljer
Fronten er noe endret, mens lakk og krom ifølge Peugeot skal ”bidra til opplevelsen av bilen”. Kombikupe og CC får nye baklykter med LED-innslag, og det er lagt ned stor innsats for å minske luftmotstanden. Resultatet er en Cx på 0,274.
Innendørs er det benyttet nye materialer og detaljer som skal øke følelsen av kvalitet og komfort. Biler med manuell gearkasse får gearskiftindikator og tilgang til WIP Bluetooth telematikksystem.
Peugeot lover videre at motorene etter hvert skal tilpasses de strengere Euro 5-kravene med hensyn til utslipp.
De ”nye” 207-modellene er på plass i Norge til høsten. Du får 207 som 3- og 5-dørs kombikupe, som SW stasjonsvogn og som CC Cabriolet-Coupé.