-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Takserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Store nok for små familier
Små stasjonsvogner med dieselmotor har blitt rene kinderegg, tre ting på en gang
Først publisert i Bil 6 - 2008.
Små stasjonsvogner er et entydig og oversiktlig begrep – trodde vi helt til vi hadde kjørt denne testen. Her kan vi beskrive en bil slik: En sjarmerende kjøremaskin som er nærmest fri for praktisk nytteverdi. Ytterpunktet kan vi si dette om: Et dønn kjedelig transportmiddel med meget høy nytteverdi.
Under navnet Clubman har Mini kommet som stasjonsvogn, og det er naturlig at den får bryne seg på et par unormale" konkurrenter for å vise hva den duger til. Er den like sær og upraktisk som sitt opphav, eller kan den by på både stor kjøreopplevelse og rommelig plass?
Når det gjelder plass er vi mer sikre på hva Peugeot 207 SW og Skoda Fabia står for, men her går vi til testkjøringen med et spørsmålstegn ved hva de kan by på av kjøreegenskaper.
Bli med på tur for å finne svarene.
LES VIDERE:
- Mini Cooper D Clubman
- Peugeot 207 SW- Skoda Fabia
- Konklusjon
- Tekniske data