-
Produksjonsleder
Møller Bil Skadesenter Alnabru
-
Bilmekaniker
Stårheim Bilverksted AS
-
Tekniker
Per Aaland A/S
-
Prosjektleder
RSA Bil Drammen
-
Avdelingsleder
Etac Bil AS:
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
Customer success – kundekonsulent
DRIVE MOBILITY AS
-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
Millionen passert
Peugeot forteller at de nå har produsert over en million eksemplarer av sine 207-varianter. I Europa ga det dem førsteplass i klassen.

Det har gått snaue to år siden lanseringen av 207. Den selges i mer enn 100 land, men det er Europa som tar unna brorparten av salget. Av 521 000 salg i 2007, havnet 440 000 av bilene i Europa. Det ga Peugeot 207 førsteplass i det såkalte B-segmentet, en plass også forgjengeren 206 har hatt ved gjentatte anledninger.
Også i Norge er modellen blant de mest populære i klassen, men selv med 2 261 registreringer måtte den i følge Opplysningsrådet for Veitrafikken se seg slått av Toyota Yaris og Volkswagen Polo. Selv om vi plusser på 326 registreringer av 206, må Peugeot se seg slått av Toyota.
Et fortrinn Peugeot har foran sine konkurrenter er at modellen leveres i flere karosseriformer, som 3- og 5-dørs kombikupé, stasjonsvogn, SW Outdoor og 207 CC coupé-cabriolet. Etter første kvartal i år, er det kun Yaris som ligger foran 207 på statistikken for småbilklassen.