-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Marketing Communications Specialist
Mazda Motor Norge
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Serviceleder Bilskade
Gromstad Auto AS:
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Daglig leder
Bilbransjens Opplæringskontor AS, Bergen
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Bilteknisk konsulent
NAF Senter Oslo
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
-
Teamleder
Toyota Romerike AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Asker og Bærum AS
-
Kunderådgiver Logistikk
Toyota Asker og Bærum AS
-
Delelageransvarlig
AutoIn bilskadesenter AS
Minitest: Peugeot 207 CC
Femte og siste bil ut i vår minitest av små cabrioleter er Peugeot 207 CC. Den erstatter modellen som debuterte på Paris-utstillingen i 2000 og som startet en helt ny trend.
Peugeot 206 CC var den første moderne volummodellen som fikk elektrisk drevet hardtop. Siden er det kommet en rekke konkurrenter, både i samme segment og i klassen over. En oversikt fra Opplysningsrådet for Veitrafikken over cabrioleter registrert hittil i år, viser et utvalg på hele 35 forskjellige modeller med stort og smått.
Fransk komfort
Av bilene i testen er dette uten sammenligning den som gir mest storbilfølelse. Komfort er satt i høysetet, dessverre på bekostning av sportslige egenskaper. Bilen har det mest rommelige baksetet, om man i det hele tatt kan betegne det som baksete i en bil som dette.
Bak rattet er det lunt og komfortabelt, nesten på grensen til at man føler seg plassert i et badekar. De to i forsetene kan kose seg med et hav av plass.
Bestselger
I typisk fransk stil har Peugeot 207 CC en rørepinne av en gearspak og ullen servostyring. Og selv om rattet kan justeres i både høyde og lengde, slutter lengdereguleringen der den burde startet slik at du må velge mellom utstrakte armer eller alt for bøyde ben.
I sum er dette likevel en bil med brukbare allround egenskaper. I kombinasjon med en akseptabel pris er nok det årsaken til at 207 CC i første halvår var Norges mest solgte cabriolet med 110 registreringer, ifølge statistikk fra Opplysningsrådet for Veitrafikken.