-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Diskresjon og muskler
Kjøper du en BMW M4, er det klart for enhver bilentusiast at du deler hans interesse. Men denne bilen er det ikke sikkert like mange drar kjensel på.
En ny BMW M4 er på trappene og kommer trolig til en BMW-forhandler nær deg våren 2014.
Vi har allerede fått ganske klare indikasjoner på hvordan nye M4 vil ta seg ut gjennom M4 Concept, og det er ikke tvil om at de som skaffer seg en slik vil få anerkjennende blikk fra forståsegpåere.
Men noen foretrekker en mer diskret fremtoning, og kanskje litt mer egenart, og det er disse BMW-ekspertene hos Alpina vil lokke til seg med sin B4 Coupé som her er fotografert under testing – foreløpig med offisielle BMW-logoer.
Alpina har årelang erfaring med perfeksjonering av BMW-modeller. Her har de kastet seg over nye 4-serie Coupé.
Den ser ganske beskjeden og snill ut på bildene – det er bare Alpinas klassiske 21-tommere, sideskjørt, en dypere frontleppe og en revidert hekk som skiller den fra en ordinær BMW.
Men det er utenpå!
Det er nemlig under panseret Alpina har benyttet sin ekspertise – rekkesekseren med bi-turbo vil yte rundt 410 hestekrefter, 40 mindre enn den kommende M4, men drøyt 100 mer enn en 435i som slett ikke er noen sinke.
LES: Våre førsteinntrykk av BMW 435i Coupé
Og mens M3 kun skal leveres med bakhjulsdrift, er det sannsynlig at Alpina også vil tilby firehjulsdrift i sin B4 Coupé.
Forvent en akselerasjonstid til hundre på 4,2 skunder, og glem den obligatoriske sperra ved 250 km/t – her får du lov å passere 300 km/t før du når den naturlige toppfarten.