-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Audi, tilbake til start
For et par år siden hadde Audi en glimrende bil med et forbruk på 0,36. Nå stråler de over sin Leipzig-debutant som klarer 0,45.
Alle bilfabrikker som har slaktet noe så bra som Audi A2, har et lite problem med sin troverdighet når de prater miljø. Det er ikke så mange månedene siden den forsvant fordi folk ville ikke ha den. Til gjengjeld fikk vi Q7.
Men nå har endelig Audi kommet med noe de igjen presenterer som sitt miljø-alibi. Klarerer 120 gram, slår bannerne fatt – og 120 g/km CO2 er jo nettopp det magiske målet som EU har reist for de europeiske bilprodusentene.
Nå er det ikke noen ny modell, eller en oppgradert A2, vil snakker om. Men noe såpass enkelt som en modifisert A3. Midt oppi Volkswagen-gruppens Bluetec-styr dukket denne bilen opp på bilutstillingen i Leipzig denne helgen.
Det er en A3 Sportback 1,9 TDIe der det er foretatt noen enkle grep. En lenger utveksling i kraftoverføringen samt en ny elektronisk motorkontroll-enhet som gir maskinen inspirasjon til å trekke noe den egentlig ikke var konstruert for å trekke.
Etter spesifikasjonene å dømme er det som om bilen hele tiden kjører på et høyere gir enn det som er naturlig for den. Det skal bli spennende å prøve om dette er like kjørbart som for eksempel en A2 1,2 TDI 3L (som vel må være tidendes bruktimportkandidat akkurat nå?).
Dette er vår forbruks-konge, sa Audi-Tysklands salgssjef Jörg Felske da han presenterte bilen. Da vil jeg påstå at A2 fremdeles er forbruks-drømmen.