-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
A3 med canvas
Det har en stund vært kjent at Audi skal lansere en cabriolet basert på A3, men det har vært sparsomt med opplysninger om bilen.
Allerede høsten 2005 avslørte Audi-sjefen, Martin Winterkorn at en A3 cabriolet skulle på markedet. Men han var rask til å legge til at bilen tidligst var klar i 2008.
Og nå som 2008 nærmer seg, sammen med en takløs 1-serie, er det naturlig at Audi må ut for å teste den åpne småbilen på veier i nærheten av Ingolstadt. Som hos storebror A4 ser Audi fortsatt ut til å holde på stofftak fremfor sammenleggbar hardstop.
Belgisk
Det sies at A3 Cabriolet skal bygges på den nylig overtatte Audi-fabrikken i Belgia, og at denne er i stand til å bygge 30.000 biler i året. Det er også her den kommende småbilen A1 skal bygges, og den forventes lansert på høstens Tokyo-utstilling.
A3 cabriolet har en front som er svært nær dagens A3 mens hekken ser ut til å være inspirert av den nye A5. Neste års Genève-utstilling blir trolig arena for den internasjonale lanseringen.