-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
A3 med canvas
Det har en stund vært kjent at Audi skal lansere en cabriolet basert på A3, men det har vært sparsomt med opplysninger om bilen.
Allerede høsten 2005 avslørte Audi-sjefen, Martin Winterkorn at en A3 cabriolet skulle på markedet. Men han var rask til å legge til at bilen tidligst var klar i 2008.
Og nå som 2008 nærmer seg, sammen med en takløs 1-serie, er det naturlig at Audi må ut for å teste den åpne småbilen på veier i nærheten av Ingolstadt. Som hos storebror A4 ser Audi fortsatt ut til å holde på stofftak fremfor sammenleggbar hardstop.
Belgisk
Det sies at A3 Cabriolet skal bygges på den nylig overtatte Audi-fabrikken i Belgia, og at denne er i stand til å bygge 30.000 biler i året. Det er også her den kommende småbilen A1 skal bygges, og den forventes lansert på høstens Tokyo-utstilling.
A3 cabriolet har en front som er svært nær dagens A3 mens hekken ser ut til å være inspirert av den nye A5. Neste års Genève-utstilling blir trolig arena for den internasjonale lanseringen.