-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Biloppretter
Bilskadesenteret Voss AS
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Innkjøper
Møller Bil AS
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Serviceingeniør
Hyundai Motor Norway
-
Vedlikeholdstekniker
Bertel O. Steen Drammen
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Honda viser ny HR-V
Honda har i dag sendt ut de første bildene av neste generasjon HR-V, men vi får ikke så mye informasjon med på kjøpet.
Det er en måned siden vi omtalte nye HR-V basert på spionbilder, og i dag har altså Honda valgt å gjøre bilen offisiell gjennom bilder.
Som vi antydet får den europeiske versjonen av HR-V, med tilleggsbetegnelse e:HEV, en hybrid drivlinje som standard og eneste alternativ.
Detaljer om ytelser, mål og vekt får vi ikke i denne omgangen. Trolig vil den være basert på drivlinjen som benyttes i nye Jazz, men systemeffekten på 109 hestekrefter som småbilen varter opp med er neppe nok til å drive en større og tyngre kompakt-SUV som HR-V.
Hybridutgaven av CR-V har en samlet effekt på 184 hk, så trolig velger Honda en løsning som ligger mellom disse ytterpunktene.
Nye HR-V kommer på markedet mot slutten av 2021 og er et nytt element i Hondas løfte om at alle modeller som selges i Europa skal være elektrifisert innen 2022.