-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Honda viser ny HR-V
Honda har i dag sendt ut de første bildene av neste generasjon HR-V, men vi får ikke så mye informasjon med på kjøpet.
Det er en måned siden vi omtalte nye HR-V basert på spionbilder, og i dag har altså Honda valgt å gjøre bilen offisiell gjennom bilder.
Som vi antydet får den europeiske versjonen av HR-V, med tilleggsbetegnelse e:HEV, en hybrid drivlinje som standard og eneste alternativ.
Detaljer om ytelser, mål og vekt får vi ikke i denne omgangen. Trolig vil den være basert på drivlinjen som benyttes i nye Jazz, men systemeffekten på 109 hestekrefter som småbilen varter opp med er neppe nok til å drive en større og tyngre kompakt-SUV som HR-V.
Hybridutgaven av CR-V har en samlet effekt på 184 hk, så trolig velger Honda en løsning som ligger mellom disse ytterpunktene.
Nye HR-V kommer på markedet mot slutten av 2021 og er et nytt element i Hondas løfte om at alle modeller som selges i Europa skal være elektrifisert innen 2022.