Mobile ladere - BilNorge.no
img
img
img
img
img
img
img
def bilnytt biljobb Bil FirmaBil YrkesBil Motorbransjen Default forside meny
bilde
img img img img img
5 bilder i galleri
Mobile ladere
Mobil service er bare såååå 2020. Nå er det mobile ladere som gjelder.
Biltester:
bsgif Biltester
Norges største samling biltester fra bladet Bil (1996-2021).

Twitter RSS
bsgif

Jeg ser det er bilforhandlere som endelig har begynt å tenke på mobile service-enheter etter at Vegvesenet har myket opp regelverket rundt bilreparasjoner.

Men E-GAP i Italia har kommet litt lenger. 

De kjører rundt og leverer strøm.

Du bestiller dem til en bestemt tid og et bestemt sted på appen. En liten elektrisk varebil kommer og lader din bil med forholdsvis raske 60 kW.

Du betaler over appen, og behøver egentlig ikke være til stede.

Om det blir fryktelig dyrt, aner jeg ikke – man betaler vel antakelig både for strømmen og for den tiden operatøren står der og kjeder seg.

Men at det er behov for en slik tjeneste, kan det ikke være tvil om.

Det store paradokset er jo at den elektriske bybiler ikke er egnet til by i det hele tatt, for de som bor i byer – i store leiegårder – sjelden har lademuligheter.

Foreløpig er E-GAP tjenesten begrenset til Roma og Milano, men de er klare til å utvide både hjemme og utenlands.

Og en rekke bilforhandlere har allerede knyttet seg opp mot dem, slik at når de selger en elbil, følger det også med et abonnement på E-GAP.

toolbar_print.gif Printervennlig versjon   Del på facebook   twitter   tilbake.gif  Tilbake til forside
annonse

Bilbransjens stillingsmarked - rett til målgruppen

Se flere stillingsannonser her
logotest
Påmelding til daglig nyhetsbrev.
  
   
pix pix pix
pix pix pix pix
pix     pix
 
pix     pix
pix     pix
   
pix     pix
pix     pix
pix   pix

 
Annonse: