-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Mobile ladere
Mobil service er bare såååå 2020. Nå er det mobile ladere som gjelder.
Jeg ser det er bilforhandlere som endelig har begynt å tenke på mobile service-enheter etter at Vegvesenet har myket opp regelverket rundt bilreparasjoner.
Men E-GAP i Italia har kommet litt lenger.
De kjører rundt og leverer strøm.
Du bestiller dem til en bestemt tid og et bestemt sted på appen. En liten elektrisk varebil kommer og lader din bil med forholdsvis raske 60 kW.
Du betaler over appen, og behøver egentlig ikke være til stede.
Om det blir fryktelig dyrt, aner jeg ikke – man betaler vel antakelig både for strømmen og for den tiden operatøren står der og kjeder seg.
Men at det er behov for en slik tjeneste, kan det ikke være tvil om.
Det store paradokset er jo at den elektriske bybiler ikke er egnet til by i det hele tatt, for de som bor i byer – i store leiegårder – sjelden har lademuligheter.
Foreløpig er E-GAP tjenesten begrenset til Roma og Milano, men de er klare til å utvide både hjemme og utenlands.
Og en rekke bilforhandlere har allerede knyttet seg opp mot dem, slik at når de selger en elbil, følger det også med et abonnement på E-GAP.