-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Litt mer av lite
Aston Martin Cygnet er i utgangspunktet en fremmed fugl. Nå har A. Kahn Design gjort den enda mer spesiell.
Hele utgangspunktet for at Aston Martin gikk bananas, på det som i utgangspunktet var en Toyota IQ, er å redusere gjennomsnittsutslippet fra bilene de produserer.
Resultatet ble en billig Aston Martin, men en grenseløst kostbar småbil.
Britiske A. Kahn Design startet som spesialister på felgdesign.
Med årene har de også utviklet et gjenkjennelig uttrykk for ombygging og skreddersøm av prestisjebiler, fra Range Rover til Bugatti, McLaren, Maybach, Rolls Royce og Ferrari.
Siste bil ut er altså Cygnet, som har fått nye 17-tommere foran, og 18-tommere bak.
Bakfra er det også lett å se at noe har skjedd, to firedelte eksosrør bidrar til det.
Innvendig er det opp til kunden å skreddersy sin bil – det antydes for eksempel at du kan få seter i samme farge som
jeansene dine, og ellers hente interiørfargene fra t-skjorten.
Prosjektet viser i hvert fall at ikke hele Europa er like plaget av finanskrisen, og at det fortsatt finnes både tilbydere og kjøpere av ting man ikke trenger – men som definitivt er krydder i en standardprodusert hverdag.
Prisen vil selvsagt avhenge av hvor stor del av garderoben du ønsker å overføre til bilen, men utgangspunktet er en
Cygnet som koster rett under 400.000 som den står – og så er det vel antagelig bare å tenke på et tall.