-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
A1 i Minis fotspor
Slik Mini gjør hos BMW, skal A1 danne grunnlaget for en ny familie med småbiler hos Audi. Vi tar en titt i krystallkula.
Først kom den ordinære Mini med tre dører. Deretter fulgte Cabriolet og Clubman, før Crossman med off-road look skal debutere på høstens Paris-utstilling.
LES MER OM: Den store Mini
Selv om Audi har valgt å gi sin småbil det vanlige familienavnet, er planene at også A1-plattformen skal gi opphav til flere forskjellige modellvarianter.
LES: Våre førsteinntrykk av Audi A1
Den første som dukker opp blir en SportBack, litt lenger enn den ordinære A1 og med fem dører i stedet for tre. Kall det gjerne en kompakt stasjonsvogn – i alle fall om det er betegnelsen du bruker på Mini Clubman. Den kommer på markedet i 2012.
TEST: Lekestuer på hjul
Siden bygges en cabriolet (eller speedster) og en sprek S1. Sannsynligvis kommer sistnevnte kun i 3-dørsutgave med en motor som yter 180 - 200 hester.
Det er ikke usannsynlig at man går for samme løsning som i Polo GTI og Fabia RS – en 1,4-liters TFSI med 180 hk i kombinasjon med DSG girkasse.
LES: Vår prøvekjøring av Polo GTI
LES OGSÅ: Prøvekjøring av Skoda Fabia RS
En barskere Allroad-utgave som gir inntrykk av å være klar for terrengkjøring står også på agendaen. Noen ekte off-roader blir den imidlertid ikke – mer som Cross-modellene er for Volkswagen – det vil si litt ekstra bakkeklaring og detaljer i plast.
Det samme gjelder en eventuell Q1 med SUV-look, her er det også snakk om en ”wannabe”-SUV.
Du kan med andre ord glemme quattro i A1-sammenheng - samtlige varianter vil kun tilbys med forhjulsdrift.