-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Radikalt fra Buick
Buick er GMs bestselger i Kina. Derfor var det en selvfølge at de skulle stå i spissen for Generalens nærvær på bilutstillingen i Guangzhou.
GM mener åpenbart strøm på ramme alvor, og later til å bruke navnet Ultium som fellesnevner
Den nye Buicken – Smart Pod heter den – er bygget på den flunkende nye Ultium-plattformen utstyrt med tre Ultium motorer som GM selv har utviklet og bygget. Og det er ikke lenge før spesielle Ultium ladere er på plass, både i USA og Kina.
Nå er det ikke sagt mye om hva denne pod’en kan by på av tekniske detaljer eller prestasjoner – her må vi foreløpig nøye oss med å slå fast at designerne virkelig har vist litt evner til nyskaping.
Det er jo i prinsippet en stor boks dette her. Men uten at det går for mye ut over det optimale volumet har man klart å legge inn noen linjer og profiler og aksenter, sågar litt grafikk, som virkelig gir den personlighet.
Samtidig er det ganske lett å påstå at denne er litt mindre konvensjonell ‘bil’ enn det slike fantasi-drømmebiler ofte er.
Du er riktignok ikke i særlig tvil om at det er fire hjul her også, men resten er ganske barka kan man si.
Heldigvis er også mye av det blanke vinduer – i hvert fall fra innsiden. Men – og det er også en lettelse – ikke noe tøv om at vinduene har en slags AR-funksjon.
Her skal vinduene åpenbart sette deg i kontakt med omgivelsene, selv når du sitter der med en kopp te med honning i og lar bilen transportere deg videre i sin nivå 5 autonomi.
Derimot har du en femtitommer hvis og når du ønsker – til underholdning, produktivitet eller informasjon, som GM så generøst tilbyr.
Selvfølgelig verdens mest fleksible interiør, og ingress og egress via en stor skyvedør i siden.
Bare en drøm, men en forfriskende drøm fordi pressemelding-forfatterne ikke går bananas over påståtte fantastiske interiøre elektroniske fenomener og fordi her er det endelig et seriøst forsøk på å tenke laterale designtanker.