-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
BMW setter nye Guinness-rekorder med M5
BMW har satt ny verdensrekord etter at en M5 har driftet i åtte timer. De har også satt ny rekord i parallelldrifting. Bilen ble tanket mens den var i fart.
BMW-instruktør Johan Schwartz satt bak rattet i bilen da de nye verdensrekordene ble satt.
Etter åtte timer kontinuerlig drifting hadde Schwartz tilbakelagt en distanse på 374,2 kilometer på såkalte «skidplates» som benyttes på glattkjøringsbaner.
Den gamle rekorden over åtte timer var på 230,1 kilometer, så forbedringen var kolossal.
Et spesialbygget fyllingssystem konstruert av Carolina-baserte Detroit Speed ble brukt for å tanke bilen i fart, etter samme prinsipp som jagerfly kan tankes mens de er i luften.
Men i dette tilfelle skjedde tilkobling og tanking manuelt. En annen bil med instruktør Matt Mullins bak rattet driftet side om side med Schwartz mens Matt Butts fra Detroit Speed sto for selve tankingen ved å lene seg ut gjennom vinduet.
En verdensrekord nummer to ble satt da Schwartz og Mullins parallell-driftet i en time og tilbakela en distanse på 79,3 kilometer.
– Selve om vi trente på tankingen før selve rekordforsøket, var det små marginer for feil, sier Butts som er meget fornøyd med å ha deltatt aktivt i BMWs nye verdensrekord.