-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Nytt liv til Tesla Roadster
De av dere som var med fra starten og fremdeles har behold den gamle Tesla Roadsteren: nå kan dere glede dere. En spennende oppdatering er på vei.
Elon Musk syntes åpenbart det begynte å bli lenge mellom Tesla-nyhetene, så han tweetet like godt en oppmuntrende melding i går. Han skal utstyre den gamle Roadsteren med et oppgradert utstyr som skal gi den lille sportsbilen en rekkevidde på over 600 km.
Han gjorde det helt klart at oppgraderingen bare gjaldt den lille to-seteren. Den som var starten på hele Tesla-eventyret og som ble levert i 2.500 eksemplarer før det hele gikk over til å bli alvor.
Roadsteren, vil man kanskje huske, er basert på Lotus Elise og hadde ikke noe av Elisens «sleng-den-rundt-i-svingene»-følelse, til det var den for tung og alt det tunge lå såpass lavt nede at stabilitet ble et tydeligere særpreg enn lett håndterlig.
Men bilen var grei nok den, og nå skal den altså utstyres med ny batteripakke og et aero-sett som skal minske luftmotstanden.
Tesla-folket har ikke sagt noe om pris eller om når settet blir tilgjengelig, men på Musk-tweeten sto det klart at noen tilsvarende ikke ville «come soon» for selskapets konvensjonelle biler. Dette er med andre ord et eksklusivt Roadster-opplegg.
Men det ble lagt til at en oppgradering for S’en naturligvis ville komme før eller senere.
En senere blog fortalte at Roadsteren ville få en ny batteritype med 31 prosent større energitetthet. «Det originale batteriet var det beste man kunne få i 2008», sa man videre, «men teknologien har blitt markert bedre siden den gang».
For å vise hvor meget bedre skal Tesla vise den nye Roadster-teknologien ved å kjøre en av de nye non stop fra San Fransisco til Los Angeles, «i en av de første ukene i det nye året». Det er en avstand på litt over 600 km.
I skrivende stund er det to roadstere til salgs på Finn.no. Kanskje det er smart å vente med å selge dem et par måneder?