-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Sportsbildrøm uten produsent
Fire britiske selskaper har sammen utviklet et sportsbilkonsept, uten at de har konkrete produksjonsplaner.
Konseptet er ment som en moderne tolkning av den stolte, britiske sportsbiltradisjonen – en grønnere bil som skal være en nytelse å dra på søndagsutflukt med.
En roadster ribbet for tak og vinduer og bygget av bærekraftige materialer – selvsagt med elektrisk drivlinje.
Prosjektet startet under pandemien og er subsidiert av britiske myndigheters via Office for Zero Emission Vehicles. Briefen gikk ut på å skape en sportsbil som er snill mot naturen, både med hensyn til drivlinje og materialbruk.
De fire selskapene er eksperter på hvert sitt felt – Astheimer Design, BAMD Composites, Conjure og Potenza Technologies. I stedet for å modifisere en eksisterende bil startet de med blanke ark og gjorde alt fra scratch.
De tok utgangspunkt i en batteripakke på 88 kWt, men for å oppnå best mulig vektbalanse splittet de den i to individuelle 44 kWt-pakker og plasserte en i front og den andre under gulvet. Det skal holde til en rekkevidde på 644 kilometer.
Karosseriet er meget aerodynamisk og utført i lett naturlig-fiber-kompositt.
Vi får ikke oppgitt noen data med hensyn til ytelser, men før en eventuell realisering må de jobbe for å få opp ladehastigheten som i konseptet er begrenset til 22 kW slik at det tar fire timer å fylle et tomt batteri.
Innendørs råder minimalisme i kombinasjon med moderne teknologi. All viktig informasjon vises på et 5-tommers skjerm integrert i rattet samt en 10-tommers infotainment-skjerm basert på Android Auto.