-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny M5 på holkeføre
Våre spionfotografer har sikret seg bilder av neste generasjon familieracer fra BMW.
Selv om bilen, som for tiden er på vintertest i nordisk landskap, er kamuflert med psykedelisk tape, er det liten tvil og at dette er neste generasjon M5 (karosseribetegnelse F10).
Vi ser det på frontfangeren med de store luftinntakene, utformingen av panseret med en svak buling og spesielle frontlykter med innslag av LED.
I hekken sitter to doble eksosrør mens koffertlokket er utformet som en diskret hekkspoiler. Bremseskivene og caliperne skiller seg ut med sin størrelse og ventilering.
Mens forrige generasjon M5 hadde en 5-liters V10 med 507 hk, tyder alt på at den nye får en 4,4-liters V8 med dobbel turbo. Denne motoren benyttes i X6 M og X5 M, og der yter den 555 hk.
Vi kan nok regne med minst den samme effekten i nye M5, og kanskje får den presset snittforbruket ned til under literen. Det bør BMW fikse dersom de skal konkurrere med siste utvikling fra AMG.
Flere detaljer vil lekke ut etter hvert som vi nærmer oss lanseringen, som trolig finner sted i årets fjerde kvartal. Innen året er omme bør vi kunne formidle våre inntrykk etter første tur bak rattet.