-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny M5 på holkeføre
Våre spionfotografer har sikret seg bilder av neste generasjon familieracer fra BMW.
Selv om bilen, som for tiden er på vintertest i nordisk landskap, er kamuflert med psykedelisk tape, er det liten tvil og at dette er neste generasjon M5 (karosseribetegnelse F10).
Vi ser det på frontfangeren med de store luftinntakene, utformingen av panseret med en svak buling og spesielle frontlykter med innslag av LED.
I hekken sitter to doble eksosrør mens koffertlokket er utformet som en diskret hekkspoiler. Bremseskivene og caliperne skiller seg ut med sin størrelse og ventilering.
Mens forrige generasjon M5 hadde en 5-liters V10 med 507 hk, tyder alt på at den nye får en 4,4-liters V8 med dobbel turbo. Denne motoren benyttes i X6 M og X5 M, og der yter den 555 hk.
Vi kan nok regne med minst den samme effekten i nye M5, og kanskje får den presset snittforbruket ned til under literen. Det bør BMW fikse dersom de skal konkurrere med siste utvikling fra AMG.
Flere detaljer vil lekke ut etter hvert som vi nærmer oss lanseringen, som trolig finner sted i årets fjerde kvartal. Innen året er omme bør vi kunne formidle våre inntrykk etter første tur bak rattet.