-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Siste gamle Mini cabrio
Mini setter verdensrekord i å resirkulere den gamle utgaven - selv etter at den nye er presentert.
I Paris presenterte Mini seg i den nye utgaven. Men i en periode skal jo fremdeles den gamle modellen også selges. Noe som selskapet utnytter til siste trevl. For når de nå skal presentere sin Sidewalk, en ny cabriolet, på bilutstillingen i Detroit, viser det seg altså at det er den gamle modellen som fremdeles danner grunnlaget.
Og dette er altså ikke en gang en munter konseptbil, men en produksjonsmodell som skal være ute hos forhandlerne i løpet av april. Den føyer seg dermed inn i serien av spesielle opplag av førsteutgaven som Mini One Seven, Cooper Park Lane og Cooper S Checkmate som har funnet nesten 10.000 nye eiere i år, bare i England.
Sidewalk følger den samme oppskriften, med spesielle farger og interiører, med en del elektronikk som ellers er ekstrautstyr. Den leveres med drivlinje fra enten Cooper eller Cooper S, da med 6 trinn, og med såpass mye ekstra utstyr at fabrikken sier at dersom du skulle kjøpe en vanlig convertible med alt Sidewalk-stashet, ville du ende med en pris 25% over Sidewalk.
Ikke et ord om når den nye utgaven skal komme med en taket-ned utgave. Foran seg i løypa har den jo også en Traveller.