-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Siste gamle Mini cabrio
Mini setter verdensrekord i å resirkulere den gamle utgaven - selv etter at den nye er presentert.
I Paris presenterte Mini seg i den nye utgaven. Men i en periode skal jo fremdeles den gamle modellen også selges. Noe som selskapet utnytter til siste trevl. For når de nå skal presentere sin Sidewalk, en ny cabriolet, på bilutstillingen i Detroit, viser det seg altså at det er den gamle modellen som fremdeles danner grunnlaget.
Og dette er altså ikke en gang en munter konseptbil, men en produksjonsmodell som skal være ute hos forhandlerne i løpet av april. Den føyer seg dermed inn i serien av spesielle opplag av førsteutgaven som Mini One Seven, Cooper Park Lane og Cooper S Checkmate som har funnet nesten 10.000 nye eiere i år, bare i England.
Sidewalk følger den samme oppskriften, med spesielle farger og interiører, med en del elektronikk som ellers er ekstrautstyr. Den leveres med drivlinje fra enten Cooper eller Cooper S, da med 6 trinn, og med såpass mye ekstra utstyr at fabrikken sier at dersom du skulle kjøpe en vanlig convertible med alt Sidewalk-stashet, ville du ende med en pris 25% over Sidewalk.
Ikke et ord om når den nye utgaven skal komme med en taket-ned utgave. Foran seg i løypa har den jo også en Traveller.