-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Siste gamle Mini cabrio
Mini setter verdensrekord i å resirkulere den gamle utgaven - selv etter at den nye er presentert.
I Paris presenterte Mini seg i den nye utgaven. Men i en periode skal jo fremdeles den gamle modellen også selges. Noe som selskapet utnytter til siste trevl. For når de nå skal presentere sin Sidewalk, en ny cabriolet, på bilutstillingen i Detroit, viser det seg altså at det er den gamle modellen som fremdeles danner grunnlaget.
Og dette er altså ikke en gang en munter konseptbil, men en produksjonsmodell som skal være ute hos forhandlerne i løpet av april. Den føyer seg dermed inn i serien av spesielle opplag av førsteutgaven som Mini One Seven, Cooper Park Lane og Cooper S Checkmate som har funnet nesten 10.000 nye eiere i år, bare i England.
Sidewalk følger den samme oppskriften, med spesielle farger og interiører, med en del elektronikk som ellers er ekstrautstyr. Den leveres med drivlinje fra enten Cooper eller Cooper S, da med 6 trinn, og med såpass mye ekstra utstyr at fabrikken sier at dersom du skulle kjøpe en vanlig convertible med alt Sidewalk-stashet, ville du ende med en pris 25% over Sidewalk.
Ikke et ord om når den nye utgaven skal komme med en taket-ned utgave. Foran seg i løypa har den jo også en Traveller.