-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Moderne Mondeo
Tøff utfordrer for Passat og Avensis.
Noen dager før det egentlig skulle være offentlig er allerede bildene av nye Mondeo som stasjonsvogn i sirkulasjon.
Nye Mondeo kommer til å bli svært viktig for Ford i konkurransen om familie- og firmabilkundene.
Bilen er allerede i dag helt i toppen når det kommer til bagasjeplass i sin klasse. Det loves fra Ford at bagasjerommet i den nye stasjonsvognen skal bli enda større, noe som ganske sikkert kommer til å glede mange norske familier som liker å ta med seg mye når de først forlater hjemmet.
Mondeo får forhjulsdrift og oppdaterte utgaver av de eksisterende motorene på 1,8 og 2,0 liter for bensin pluss 2,0 og 2,2 liters dieselutgaver. Toppmodellene forventes å benytte Focus STs (og Volvos) 2,5-liters bensinmotor på 225 hk pluss Fords/PSA-gruppens 2,7-liters dieselmaskin.
Mondeo blir utstyrt med en nyutviklet elektrohydraulisk servostyring som påvirker drivstofforbruket i positiv retning.