-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Moderne Mondeo
Tøff utfordrer for Passat og Avensis.
Noen dager før det egentlig skulle være offentlig er allerede bildene av nye Mondeo som stasjonsvogn i sirkulasjon.
Nye Mondeo kommer til å bli svært viktig for Ford i konkurransen om familie- og firmabilkundene.
Bilen er allerede i dag helt i toppen når det kommer til bagasjeplass i sin klasse. Det loves fra Ford at bagasjerommet i den nye stasjonsvognen skal bli enda større, noe som ganske sikkert kommer til å glede mange norske familier som liker å ta med seg mye når de først forlater hjemmet.
Mondeo får forhjulsdrift og oppdaterte utgaver av de eksisterende motorene på 1,8 og 2,0 liter for bensin pluss 2,0 og 2,2 liters dieselutgaver. Toppmodellene forventes å benytte Focus STs (og Volvos) 2,5-liters bensinmotor på 225 hk pluss Fords/PSA-gruppens 2,7-liters dieselmaskin.
Mondeo blir utstyrt med en nyutviklet elektrohydraulisk servostyring som påvirker drivstofforbruket i positiv retning.