-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Generasjonsskifte for pop koreaner
Santa Fe har vært en viktig modell for Hyundai, spesielt etter at andre generasjon kom på markedet i 2006. Nå er den moden for å pensjoneres.
Hyundai var tidlig ute i dette segmentet – allerede i 2000 lanserte de sin kompakte SUV Santa Fe.
Da dagens modell ble lansert i 2006, var den større og bedre utstyrt enn mange av konkurrentene. Så stor at den også tilbys som varebil på grønne skilter.
Nå klargjøres tredje generasjon – den får sin verdensdebut på bilutstillingen i New York som avvikles i påsken.
Hyundai sier at vil beholde Santa Fe som betegnelse i alle markeder der bilen skal selges, de har tross alt solgt 2,56 millioner eksemplarer av den siden lanseringen i 2000, hvorav ca. 5.300 i Norge.
Dermed bryter de med vanlig praksis i Europa hvor de fleste Hyundai-modeller har alfanumerisk betegnelse – da hadde det vært logisk at denne ble døpt ix45.
Selv om bilen avdukes i USA først, er det ikke lenge til den kommer til våre breddegrader også. Her skal den lanseres i september, og dermed er det naturlig at Hyundai bruker nordisk vinterklima til å foreta grundige tester.
Som andre nyere Hyundai-modeller får også Santa Fe såkalt Fluidic Sculpture designspråk og en moderne, heksagonal grill.
Høyere opplevd kvalitet, smarte detaljer og praktiske egenskaper er elementer Hyundia har vektlagt ved utviklingen av nye Santa Fe.