-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Generasjonsskifte for pop koreaner
Santa Fe har vært en viktig modell for Hyundai, spesielt etter at andre generasjon kom på markedet i 2006. Nå er den moden for å pensjoneres.
Hyundai var tidlig ute i dette segmentet – allerede i 2000 lanserte de sin kompakte SUV Santa Fe.
Da dagens modell ble lansert i 2006, var den større og bedre utstyrt enn mange av konkurrentene. Så stor at den også tilbys som varebil på grønne skilter.
Nå klargjøres tredje generasjon – den får sin verdensdebut på bilutstillingen i New York som avvikles i påsken.
Hyundai sier at vil beholde Santa Fe som betegnelse i alle markeder der bilen skal selges, de har tross alt solgt 2,56 millioner eksemplarer av den siden lanseringen i 2000, hvorav ca. 5.300 i Norge.
Dermed bryter de med vanlig praksis i Europa hvor de fleste Hyundai-modeller har alfanumerisk betegnelse – da hadde det vært logisk at denne ble døpt ix45.
Selv om bilen avdukes i USA først, er det ikke lenge til den kommer til våre breddegrader også. Her skal den lanseres i september, og dermed er det naturlig at Hyundai bruker nordisk vinterklima til å foreta grundige tester.
Som andre nyere Hyundai-modeller får også Santa Fe såkalt Fluidic Sculpture designspråk og en moderne, heksagonal grill.
Høyere opplevd kvalitet, smarte detaljer og praktiske egenskaper er elementer Hyundia har vektlagt ved utviklingen av nye Santa Fe.