-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Ny Mercedes ML tar form
Den kommer på markedet mot slutten av året, men nå har våre spionfotografer sikret seg bilder av neste generasjon ML.
Bildene avslører at neste generasjon ML blir ganske lik dagens modell i størrelse. Akselavstanden ser også ut til å bli omtrent den samme.Men vi kan regne med at Mercedes-ingeniørene har jobbet på spreng for å spare vekt og dermed kutte forbruk og utslipp.Siden dette er en helt ny modell, ikke bare en facelift, vil alle detaljer endres. Selv om bilen fortsatt er kamuflert, kan vi se at bakdørene er nye. Det samme gjelder utvendige speilhus, plassering av dørhåndtak, takrails og høyere bakrute.Den skjulte D-stolpen, som har vært et varemerke siden første generasjon ML, ser ut til å bli videreført på den nye modellen.Kraftpakke
AMG-versjonen får en twin turbo V8-motor med rundt 570 hester. De som stiller med moderate krav til ytelser kan velge mellom moderne diesel- og bensinmotorer med seks eller åtte sylindre.Mye tyder også på at ML allerede fra introduksjonen tilbys med en hybrid drivlinje, muligens med plugg-inn.Den europeiske lanseringen legges trolig til bilutstillingen i Frankfurt i september, og de første bilene kommer til Norge mot slutten av året.