-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny Mercedes ML tar form
Den kommer på markedet mot slutten av året, men nå har våre spionfotografer sikret seg bilder av neste generasjon ML.
Bildene avslører at neste generasjon ML blir ganske lik dagens modell i størrelse. Akselavstanden ser også ut til å bli omtrent den samme.Men vi kan regne med at Mercedes-ingeniørene har jobbet på spreng for å spare vekt og dermed kutte forbruk og utslipp.Siden dette er en helt ny modell, ikke bare en facelift, vil alle detaljer endres. Selv om bilen fortsatt er kamuflert, kan vi se at bakdørene er nye. Det samme gjelder utvendige speilhus, plassering av dørhåndtak, takrails og høyere bakrute.Den skjulte D-stolpen, som har vært et varemerke siden første generasjon ML, ser ut til å bli videreført på den nye modellen.Kraftpakke
AMG-versjonen får en twin turbo V8-motor med rundt 570 hester. De som stiller med moderate krav til ytelser kan velge mellom moderne diesel- og bensinmotorer med seks eller åtte sylindre.Mye tyder også på at ML allerede fra introduksjonen tilbys med en hybrid drivlinje, muligens med plugg-inn.Den europeiske lanseringen legges trolig til bilutstillingen i Frankfurt i september, og de første bilene kommer til Norge mot slutten av året.