-
Bilkonsulent/Plassjef
Autoringen Bergen AS
-
Takstansvarlig / Skadekoordinator
Møller Bil Romerike AS
-
Mekaniker
Bertel O. Steen Jessheim AS
-
Mercedes-Benz mekaniker
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
MG-Salgssjef
Norwegian Mobility Group AS
-
Dele og tilbehørs konsulent
Norwegian Mobility Group AS
-
MG Serviceinspektør / Garantibehandler
Norwegian Mobility Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Tekniker
NDS Group AS
-
Teamleder Service
NDS Group AS
-
Servicetekniker
NDS Group AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
-
Lastebilmekaniker
Bertel O. Steen Lastebil og Buss AS
Minitest: Nissan Micra C+C
Tredje bil ut i vår minitest av fem rimelige cabrioleter er Nissan Micra C+C. Bilen har flere smarte løsninger og tåler å bli satt på en utfordring eller to.
Utseendemessig har Nissan-modellen mye til felles med Colten. I profil er de to nesten identiske. En gedigen bakpart får Donald-fans til å tenke på bilen til Bestemor Duck.
Også denne bilen var uten vindavviser, og selv om A-stolpene er på nivå med de i Colten, var det mer vind mellom setene i Micraen.
Sporty
Micra C+C har et stivt og fint understell som gir god balanse mellom komfort og sportslige egenskaper. Den oppleves som rask og tåler å settes på utfordringer i svinger - selv i åpen tilstand.
Interiøret er smakfullt med flere smarte løsninger – blant annet et godt skjult smuglerrom under fremre passasjersete. Jentene på testlaget satte pris på en smart krok integrert i dashbordet for plassering av håndveske eller en bærepose. Instrumentene er ryddige og lettleste.
Glasstak
Spesiell er bilens takkonstruksjon som er utført i glass med rullegardin som kan trekkes for når sola blir for intens. Dermed kan du også nyte sola uten å fryse på kaldere dager.
Et minus må vi imidlertid dele ut til Micras seter som gjør det umulig å finne en god sittestilling. Førersetet kan ikke reguleres langt nok ned, og selv med fem vidt forskjellige bakstusser var det ingen som passet til sitteputens utforming. Dermed ble sidestøtten langt fra optimal. Rattet er også feil plassert i forhold til førersetet.
Med 17 registrerte biler i første halvår, ligger Micra på delt 12. plass med Audi TT på OFVs cabriolet-statistikk.