-
Bertel O. Steen AS:
Salgssjef Mercedes-Benz Minibuss
-
Jensen & Scheele AS:
Plassjef, Jensen & Scheele
-
Jensen & Scheele Bil AS:
Bruktbilansvarlig, Jensen & Scheele
-
Hedin Automotive:
Salgsleder MG
-
RSA Bil:
Plassjef - RSA Bil Tromsø
-
Toyota Asker og Bærum avdeling Rud:
Salgskonsulent nybil
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
RN Norge:
Sales Operations Coordinator
-
Werksta Norway AS:
Kundemottaker og Takserer
-
RSA Bil:
Bilmekaniker/tekniker - RSA Bil Arendal
-
Werksta Norway AS:
Bilskadereparatører
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Salgssjef
-
Ragn-Sells Autoparts AS:
Selger proffmarked
-
Gromstad Auto AS:
Operativ salgssjef Audi
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Zeekr
-
Møller Bil Åsane:
Nybilselger Skoda
-
Electric byMEDHUS AS:
Detailer / Bilklargjører
-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Rolls bygger nedover
I et intervju med Financial Times antyder Ian Robertson, Rolls-sjefen, at de nå ser på mulighetene til å bygge en modell under dagens Phantom.
Det er ingen hemmelighet at Rolls-Royce fremdeles er langt unna sitt mål om å bygge 1000 biler hvert år.
Samtidig er det heller ingen særlig tvil om at den nye BMW-bygde fabrikken ved Goodwood er i stand til å håndtere atskillig større volum.
I motsetning til Bentley skulle altså Rolls-Royce være i stand til å produsere langt inn i fremtiden, uten å måtte bruke noen av moderselskapets tyske fabrikker.
Det er nå tre varianter av Phantom på vei. Den ”vanlige” og en med forlenget akselavstand er allerede i produksjon, mens cabriolet-utgaven skal være klar som en 2007-modell.
Det man snakker om nå, er noe som ligger under dagens modeller, der den billigste begynner på ca. 200.000 dollar.
I dette segmentet har verdensmarkedet vært nesten helt konstant, på ca 3.000 enheter, de siste årene. I forhold til det, er segmentet for biler fra ca 100.000 til 150.000 dollar enormt, nesten 100.000 biler ble solgt der på verdensbasis de siste årene.
Men så har vi segmentet fra 150.000 til 200.000 dollar. Det er ikke lenge siden det var like magert som det øverste, med ca. 3.500 biler årlig. Men så kom Bentley som mutters alene gjorde det nesten 3 ganger så stort med sin Continental GT.
Det er åpenbart på disse områdene Rolls-Royce nå ser på mulighetene.