-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ingen vil selge Think
Ingen vil selge Think. Nå har den eneste forhandleren trukket seg etter mindre enn to måneder. Dermed er det ikke en eneste forhandler for Think i Norge.

Det er usikkerheten rundt Thinks fremtid og faren for fremidig garantiansvar som er årsaken til at RøhneSelmer har sagt fra seg agenturet. Eller lagt det på is, som de selv uttrykker det.
Den etablerte Ford-forhandleren skulle selge bilene fra utsalg i Oslo og Sandvika og ville satse stort. De startet opp 17. november – men nå er det slutt.
Flere andre bilforhandlere er også spurt om de vil selge Think. Alle har sagt nei takk. Dermed står Think nå helt uten norsk forhandler.
Listefyll
Ledelsen i Think har lenge påstått at kunder står på lange ventelister for å sikre seg bilen. Det var snakk om flere tusen navn.
Men da RøhneSelmer kontaktet ca 500 personer som hadde skrevet seg som interessert på en liste, var det nesten ikke en eneste som var interessert i å kjøpe elbilen med en pris på rundt 200.000 kroner. I tillegg må man leie batteriene i bilene med et beløp på over 1000 kroner måneden.
Og tiden arbeider ikke akkurat i favør av Think nå som stadig flere av de etablerte bilprodusentene kaster seg på elbil-bølgen. Man kan vel trygt si at de ikke har kjent sin besøkelsestid.