-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Ingen vil selge Think
Ingen vil selge Think. Nå har den eneste forhandleren trukket seg etter mindre enn to måneder. Dermed er det ikke en eneste forhandler for Think i Norge.
Det er usikkerheten rundt Thinks fremtid og faren for fremidig garantiansvar som er årsaken til at RøhneSelmer har sagt fra seg agenturet. Eller lagt det på is, som de selv uttrykker det.
Den etablerte Ford-forhandleren skulle selge bilene fra utsalg i Oslo og Sandvika og ville satse stort. De startet opp 17. november – men nå er det slutt.
Flere andre bilforhandlere er også spurt om de vil selge Think. Alle har sagt nei takk. Dermed står Think nå helt uten norsk forhandler.
Listefyll
Ledelsen i Think har lenge påstått at kunder står på lange ventelister for å sikre seg bilen. Det var snakk om flere tusen navn.
Men da RøhneSelmer kontaktet ca 500 personer som hadde skrevet seg som interessert på en liste, var det nesten ikke en eneste som var interessert i å kjøpe elbilen med en pris på rundt 200.000 kroner. I tillegg må man leie batteriene i bilene med et beløp på over 1000 kroner måneden.
Og tiden arbeider ikke akkurat i favør av Think nå som stadig flere av de etablerte bilprodusentene kaster seg på elbil-bølgen. Man kan vel trygt si at de ikke har kjent sin besøkelsestid.