-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Fransk-japansk el-satsning
PSA Peugeot Citroën utvider samarbeidet med Mitsubishi Motors. Denne gangen dreier deg seg om el-biler.

Mitsubishi (MMC) står allerede for produksjonen av SUVer utstyrt med franske logoer. Basert på sin Outlander produserer den Mitsubishi-eide Nedcar-fabikken Citroën C-Crosser og Peugeot 4007.
Vi har fortalt at Mitsubishi er langt fremme med hensyn til elbiler, og allerede neste år kan de første fireseters i-Miev rulle på norske veier. Men du kan trolig velge hvor du vil kjøpe elbilen.
Sammen skal MMC og PSA utvikle en elbil for Europa basert på i-Miev. Og denne skal altså selges som en Peugeot, samtidig som Mitsubishi markedsfører den under egen paraply.
I tillegg er Citroën godt i gang med utviklingen av sin elbil, basert på konseptbilen C-Cactus som sto i Paris sist høst.
PSA har også inngått samarbeid med Venturi om produksjon av 500 Berlingo-baserte elektriske postbiler. I tillegg forsker de på batteriteknologi, ladeløsninger og infrastruktur i samarbeid med det franske energiselskapet EDF.
En plugg-inn hybrid med hjelpemotor, basert på samme prinsipp som GM Volt, er også på utviklingsstadiet. Og parallelt med dette arbeider PSA med diesel-hybridteknologi hvor første modeller i produksjon blir Citroën DS5 Hybrid4 og Peugeot 3008 Hybrid4.
Fremtiden blir utvilsomt renere også for bilbransjen. Og stadig dystrere for Think.