-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Ekstrem villkatt
I dag får du Jaguar F-Type med inntil 550 hester under panseret. Men noen vil ha enda mer effekt.
Det er F-Type R som er toppmodellen i dag. Under det lange panseret ligger en kompressormatet femliters V8 med 550 hester og et dreiemoment på 680 Newtonmeter.
Null til hundre på 4,2 sekunder og en toppfart på 300 kilometer i timen burde dekke behovet for de fleste. Men, nei da, som disse ferske spionbildene avslører har Jaguar noe enda heftigere på gang.
Bilen våre fotografer har kommet over her er en F-Type R-S. Den ryktes å ha drøye 600 hester.
I tillegg skal en aerodynamisk front, stor bakving og en effektiv diffuser sørge for maksimalt marktrykk i høye hastigheter. Stoppegenskapene besørges av karbon-keramiske bremser.
Våre kilder forventer at bilen debuterer på bilutstillingen i Frankfurt i september, og at den kommer som både coupé og cabriolet.
Jaguar F-Type R Coupé har en prislapp på kr 1.815.900, så den heftigste modellen vil etter alle solemerker bikke to millioner.