-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
MyCar:
Innkjøper
Første bilder:
Dette blir Citroëns rimelige elbil
Citroën har i dag offentliggjort de første bildene av ë-CX3 Aircross – en kompakt crossover som kommer på markedet til høsten.
Det er antydet en pris på ned mot 20.000 euro for rimeligste versjon hvis du nøyer deg med begrenset rekkevidde og et enkelt utstyrsnivå. Det burde bety under 250.000 norske kroner, og i det prisleiet er det i dag ikke mye å velge mellom.
De jeg kommer på i farta er Leaf som er priset fra 223.000 kroner, MG4 fra 253.000 og rimeligste Mazda MX-30 er på kampanje til kr 219.900. Det gjør den til Norges rimeligste elbil i skrivende stund.
En rekke bilprodusenter har uttalte mål om å presentere kompakte elbiler til €20.000, men det kan se ut som Citroën blir først i dette markedet når de lanserer ë-CX3 Aircross til høsten.
Den kompakte SUV-en med en lengde på 439 cm kan vise seg å bli stor nok for mange, spesielt om den skal benyttes av enslige eller som en nummer to bil.
Til tross for kompakte mål lover Citroën god innvendig plass og enkel inn- og utstigning takket være lang akselavstand og høy sittestilling.
Importøren lover mer informasjon innen sommeren og venter de første biler til Norge til høsten.
-
AMI for bevegelses-hemmede
-
Citroën ë-C4 til 348.900 kroner
-
For alle og enhver
-
Nå går også Stellantis for batteribytte
-
Nok et elektrisk alternativ fra Citroën
-
Fremdeles ikke for sent for en ny 2CV
-
En 2 CV for norsk kunsthistorie
-
Småbil til under 250.000 kroner
-
Ny C3 kan gjøre comeback i Norge
-
Valgets kval: Citroën e-C4 møter Cupra Born og MG ZS