-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Minitest: Nissan Micra C+C
Tredje bil ut i vår minitest av fem rimelige cabrioleter er Nissan Micra C+C. Bilen har flere smarte løsninger og tåler å bli satt på en utfordring eller to.
Utseendemessig har Nissan-modellen mye til felles med Colten. I profil er de to nesten identiske. En gedigen bakpart får Donald-fans til å tenke på bilen til Bestemor Duck.
Også denne bilen var uten vindavviser, og selv om A-stolpene er på nivå med de i Colten, var det mer vind mellom setene i Micraen.
Sporty
Micra C+C har et stivt og fint understell som gir god balanse mellom komfort og sportslige egenskaper. Den oppleves som rask og tåler å settes på utfordringer i svinger - selv i åpen tilstand.
Interiøret er smakfullt med flere smarte løsninger – blant annet et godt skjult smuglerrom under fremre passasjersete. Jentene på testlaget satte pris på en smart krok integrert i dashbordet for plassering av håndveske eller en bærepose. Instrumentene er ryddige og lettleste.
Glasstak
Spesiell er bilens takkonstruksjon som er utført i glass med rullegardin som kan trekkes for når sola blir for intens. Dermed kan du også nyte sola uten å fryse på kaldere dager.
Et minus må vi imidlertid dele ut til Micras seter som gjør det umulig å finne en god sittestilling. Førersetet kan ikke reguleres langt nok ned, og selv med fem vidt forskjellige bakstusser var det ingen som passet til sitteputens utforming. Dermed ble sidestøtten langt fra optimal. Rattet er også feil plassert i forhold til førersetet.
Med 17 registrerte biler i første halvår, ligger Micra på delt 12. plass med Audi TT på OFVs cabriolet-statistikk.