-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Avslørt: BMWs neste femmer
Her er de hittil beste bildene av BMWs neste 5-serie. Den får et mindre radikalt utseende enn dagens modell.
Det er en stund siden du har sett spionbilder av neste generasjon 5-serie her, for BMW har vært flinke til å utvikle bilen i skjul. Men nå i helgen dukket den opp i USA under testing, og spionfotografene fra Carparazzi er selvsagt også på plass der.
Det er i 2010 modellen med kodenavn F10 skal erstatte dagens E60. Og mye tyder på at den nye femmeren får et nedtonet utseende nå som omstridte Chris Bangle har forlatt BMW. Det samme har jo skjedd med nye 7-serien.
Vi kan forvente mindre ekstreme frontlykter, men på tross av strengere europeiske krav til fotgjengersikkerhet, kommer ikke BMW til å gi slipp på sin nyreformede grill.
Bilen får strukket akselavstanden med rundt ti centimeter, og kombinert med noe større sporvidde vil det gi et mer rommelig interiør og danne grunnlag for mer dynamiske kjøreegenskaper. Det blir kortere overheng framme enn på dagens 5-serie, så den totale lengden vil bare øke med et par centimeter mens høyden blir noe redusert.
Under panseret vil vi finne moderniserte utgaver av dagens drivlinjer, diesel- og bensinmotorer med fire, seks eller åtte sylindre. Det er vel også sannsynlig at serien toppes med en 10-sylindret M5, på tross både finanskrise og økt miljøfokus.