-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Bertel O. Steen Larvik:
Servicemarkedssjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Møller Bil Skadesenter Hamar:
Biloppretter og Billakkerer
-
Møller Bilskolen:
Instruktør
-
Møller Bil Orkdal:
Klargjører
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder Klargjøring
-
Bilia JLR Import Norway:
Warranty specialist, Bilia JLR
-
Werksta Norge:
Regionleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Polestar
-
Motor-Trade AS:
Takstmann / Bruktbilkoordinator, Trondheim
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder og Verkstedsupport
-
Bilskadesenteret Telemark AS:
Billakkerer
-
Møller Bil Jessheim:
Markedssjef Volkswagen personbil
-
Møller Bil Haugesund:
Bilmekaniker
-
Toyota Voss A.S:
Bilmekanikar
-
VerkstedGrossisten:
Lager- og Deleselger
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Produksjonsleder verksted
-
Nesbyen Auto AS:
Servicemarkedssjef
-
Bilimportørenes Landsforening:
Leder for kommunikasjon og myndighetskontakt
-
If Skadeforsikring:
Teknisk inspektør, Storbil og Maskiner
-
HTS Packline:
Junior selger
-
Stangeland Maskin AS:
Lakkerer med fagansvar
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger Varebil
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Her er 911 i nok en form
Så langt har vi møtt nye Porsche 911 som coupé og cabriolet med ulike motoriseringer. Her er det tredje alternativet på karosserifronten.
992 er internbetegnelsen på denne generasjonen 911, og så langt er den presentert i Carrera- og Turbo-utgaver.
Les vår prøvekjøring av 911 Cabriolet 4S
I kjent Porsche-stil vil det komme en rekke modellvarianter, men utvalget av karosseriformer vil begrense seg til tre. Og det er den tredje vi ser her – nemlig 911 Targa.
Bilen på bildene er en Targa S eller 4S, men som forgjengeren vil den trolig tilbys i nivåer opp til GTS.
At den tunge kamuflasjen er fjernet på denne testbilen indikerer at den skal presenteres i løpet av inneværende år som 2021-modell.
Bildene avslører at Porsche har gått tilbake til den originale Targa-oppskriften fra 1965, inkludert den markante veltebøylen, avtagbart stofftak og fastmontert bakrute. Bøylen er her lakkert i matt sort i stedet for den klassiske sølvfargen.
Bortsett fra takløsningen vil 911 Targa ha alt annet til felles med Carrera-modellene som den bygger på. Det innebærer 3-liters turbo boxermotorer med 385 eller 450 hestekrefter i kombinasjon med 8-trinns dobbel clutch girkasse.