-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Her er 911 i nok en form
Så langt har vi møtt nye Porsche 911 som coupé og cabriolet med ulike motoriseringer. Her er det tredje alternativet på karosserifronten.
992 er internbetegnelsen på denne generasjonen 911, og så langt er den presentert i Carrera- og Turbo-utgaver.
Les vår prøvekjøring av 911 Cabriolet 4S
I kjent Porsche-stil vil det komme en rekke modellvarianter, men utvalget av karosseriformer vil begrense seg til tre. Og det er den tredje vi ser her – nemlig 911 Targa.
Bilen på bildene er en Targa S eller 4S, men som forgjengeren vil den trolig tilbys i nivåer opp til GTS.
At den tunge kamuflasjen er fjernet på denne testbilen indikerer at den skal presenteres i løpet av inneværende år som 2021-modell.
Bildene avslører at Porsche har gått tilbake til den originale Targa-oppskriften fra 1965, inkludert den markante veltebøylen, avtagbart stofftak og fastmontert bakrute. Bøylen er her lakkert i matt sort i stedet for den klassiske sølvfargen.
Bortsett fra takløsningen vil 911 Targa ha alt annet til felles med Carrera-modellene som den bygger på. Det innebærer 3-liters turbo boxermotorer med 385 eller 450 hestekrefter i kombinasjon med 8-trinns dobbel clutch girkasse.