-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Her er 911 i nok en form
Så langt har vi møtt nye Porsche 911 som coupé og cabriolet med ulike motoriseringer. Her er det tredje alternativet på karosserifronten.
992 er internbetegnelsen på denne generasjonen 911, og så langt er den presentert i Carrera- og Turbo-utgaver.
Les vår prøvekjøring av 911 Cabriolet 4S
I kjent Porsche-stil vil det komme en rekke modellvarianter, men utvalget av karosseriformer vil begrense seg til tre. Og det er den tredje vi ser her – nemlig 911 Targa.
Bilen på bildene er en Targa S eller 4S, men som forgjengeren vil den trolig tilbys i nivåer opp til GTS.
At den tunge kamuflasjen er fjernet på denne testbilen indikerer at den skal presenteres i løpet av inneværende år som 2021-modell.
Bildene avslører at Porsche har gått tilbake til den originale Targa-oppskriften fra 1965, inkludert den markante veltebøylen, avtagbart stofftak og fastmontert bakrute. Bøylen er her lakkert i matt sort i stedet for den klassiske sølvfargen.
Bortsett fra takløsningen vil 911 Targa ha alt annet til felles med Carrera-modellene som den bygger på. Det innebærer 3-liters turbo boxermotorer med 385 eller 450 hestekrefter i kombinasjon med 8-trinns dobbel clutch girkasse.