-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
To nye Alfa i Geneve
Som ventet debuterer både 159 Sportwagon og Spider i Geneve. Nå er de første bildene sluppet.
Det er vel ikke riktig å kalle 5-dørs utgaven av sedanen for Stasjonsvogn mer. Ikke Herregårds-etellerannet heller. Nå er vi inne på området Lifestyle-transporter.
Ikke har jeg sett lasterommet, og ikke har jeg sett noen informasjoner om laste-evne eller -volum heller. Men yttermålene er de samme, 466 lang for eksempel, og det ser slett ikke ut som om den nye hekken er tegnet med tanke på maksimal laste-evne.
Derimot kan den se ut som man har tenkt maksimal stil. Med de horisontale, slisseformede lysåpningene, med den skarpe spoileravslutningen på taklinjen og på de to massive eksosrørerene som forteller at du har valgt et av de sterkere motoralternativene.
Brera – men ikke i navnet
Spideren heter ikke noe med Brera, selv om det er Brera den er basert på. Men den følger Spider-tradisjonen på alle måter, ned til de to setene, så den har altså droppet Breras akseptable bakseter. Kanskje er det tekstiltaket (elektrisk betjent) som tar opp plassen der bak.
En følger også tradisjonen med å by på minst like mye komfort som sport. Skinn, to-sone klima, det meste av infotainment-elektronikken fjernbetjent fra rattet. For å nevne noe.
Dersom det er ytelser du vil snakke om, så leveres også den åpne med 260-hester V6 og firehjulsdrift. Pluss solid veltebøyle, men med kjøreegenskaper som storebror Brera skal man være passe dum, eller uheldig, for å få bruk for den.
Begge disse vil du nok få se i Norge i løpet av året.