-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
To nye Alfa i Geneve
Som ventet debuterer både 159 Sportwagon og Spider i Geneve. Nå er de første bildene sluppet.
Det er vel ikke riktig å kalle 5-dørs utgaven av sedanen for Stasjonsvogn mer. Ikke Herregårds-etellerannet heller. Nå er vi inne på området Lifestyle-transporter.
Ikke har jeg sett lasterommet, og ikke har jeg sett noen informasjoner om laste-evne eller -volum heller. Men yttermålene er de samme, 466 lang for eksempel, og det ser slett ikke ut som om den nye hekken er tegnet med tanke på maksimal laste-evne.
Derimot kan den se ut som man har tenkt maksimal stil. Med de horisontale, slisseformede lysåpningene, med den skarpe spoileravslutningen på taklinjen og på de to massive eksosrørerene som forteller at du har valgt et av de sterkere motoralternativene.
Brera – men ikke i navnet
Spideren heter ikke noe med Brera, selv om det er Brera den er basert på. Men den følger Spider-tradisjonen på alle måter, ned til de to setene, så den har altså droppet Breras akseptable bakseter. Kanskje er det tekstiltaket (elektrisk betjent) som tar opp plassen der bak.
En følger også tradisjonen med å by på minst like mye komfort som sport. Skinn, to-sone klima, det meste av infotainment-elektronikken fjernbetjent fra rattet. For å nevne noe.
Dersom det er ytelser du vil snakke om, så leveres også den åpne med 260-hester V6 og firehjulsdrift. Pluss solid veltebøyle, men med kjøreegenskaper som storebror Brera skal man være passe dum, eller uheldig, for å få bruk for den.
Begge disse vil du nok få se i Norge i løpet av året.