-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Frisk design fra SsangYong
Nå har SsangYong dratt lakenet av sine nye konseptbil, og tro det eller ei – den ser stilig ut.
Du har lest om den kommende C200 her tidligere. Blant annet sto en forsmak på bilen på Paris-utstillingen sist høst. Nå vises den i to versjoner og med tre alternative drivlinjer på bilutstilling i Seoul.
Bilen skal i produksjon i løpet av året og ventes til Europa om cirka et år. C200 er den hittil minste SsangYong, og produsenten har utstyrt den med typebetegnelsen CUV (for Compact Urban Vehicle).
Dieselhybrid
SsangYong har fokusert på miljøvennlige drivlinjer, og C200 Eco har en dieselhybrid drivlinje mens du på Aero-utgaven har valget mellom en 2,0-liters dieselmotor med bra dreiemoment eller en turboladet, 1,8-liters bensinmotor.
Produsenten legger opp til klasseledende drivstofføkonomi og halverte CO2-utslipp i hybridutgaven C200 Eco. Utstillingsbilene har en 6-trinns automatkasse, men de vil også tilbys med manuelle kasser.
Det er Giugiaross Italdesign som har ansvar for bilens utseende, og det forklarer hvorfor den kan bli en SsangYong du snur deg etter fordi den er stilig, og ikke omvendt.
Bilen har en akselavstand på 2,65 meter mens den totale lengden blir 4,4 m. På utstillingen viser de også en dieselhybrid basert på Kyron, så enten er de langt fremme eller så har de gode relasjoner innen denne teknologien.