-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Hyundai tilbyr utvidet garanti
Hyundai følger søsterfirma Kia ved å tilby utvidet garantitid for å bidra til dugnaden i en tid som er utfordrende for mange.
Situasjonen verden befinner seg i som følge av COVID-19 skaper enorme ringvirkninger og er utfordrende for veldig mange mennesker. For å bidra til dugnaden og å hjelpe selskapets kunder, har Hyundai besluttet å lansere garantiprogrammet ‘Hyundai C A R E’ i hele verden.
Les også: Kia lanserer korona-garanti
http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=53309
Programmet sikrer at alle som eier en Hyundai med fabrikkgaranti som utløper i perioden 1. mars 2020 til 30. april 2020 får sin fabrikkgaranti utvidet til 31. mai 2020, altså med inntil tre måneder.
Alle som har garanti med utløp i mai får også full garantidekning til og med 31. mai 2020.
– For Hyundai står selskapets kunder og ansatte i første rekke, og vi ønsker med dette bidraget å sørge for at kundene er trygge på at Hyundai gjør tiltak for å lette en vanskelig situasjon, skriver Produkt- og PR-sjef Øyvind Lillestrøm Knudsen i en pressemelding.
– Hyundai jobber hele tiden med å sørge for bedre opplevelser og fremskritt for mennesker gjennom arbeidet vi gjør. Dette tiltaket er en fin bekreftelse på at dugnadsånd ikke bare er noe vi har i Norge, men at vi ønsker å bidra globalt. For Hyundai er det viktig å være tilstede for våre kunder, sier Knudsen.