-
Produksjonsleder
Møller Bil Skadesenter Alnabru
-
Bilmekaniker
Stårheim Bilverksted AS
-
Tekniker
Per Aaland A/S
-
Prosjektleder
RSA Bil Drammen
-
Avdelingsleder
Etac Bil AS:
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
Customer success – kundekonsulent
DRIVE MOBILITY AS
-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
-
Bilmekaniker
Toyota Romerike AS
-
Kunderådgiver
Toyota Romerike AS
-
Kundevert
Toyota Østfold AS
-
Kunderådgiver
Toyota Asker og Bærum AS
RS4 i nye innpakninger
Vi hadde en opplevelsesrik dag med Audi RS4 sedan på Gotlands Ring sist høst. Det skal derfor ikke mye overtaling til for å få oss bak rattet på de nye modellvariantene som nå lanseres.
Mens sedanen var først ut, er det Cabriolet- og Avant-utgavene som nå melder sin ankomst i Genève. Førstnevnte får et begrenset salg på våre breddegrader, men en RS4 stasjonsvogn vil nok ha en vesentlig bredere appell. Begge er utstyrt med V8 motor som lar deg føre turtallsnåla helt opp til 8.250 omdreininger.
Volum = moment
Med et slagvolum på 4,2 liter har RS4-motoren 420 hk og et maks dreiemoment på 430 Nm ved 5.500 omdreininger. Av momentet er minst 90 prosent til stede i hele området mellom 2.250 og 7.600 omdreininger. Null til hundre kan foretas på under fem sekunder for alle karosserivarianter mens toppfarten er elektronisk begrenset til 250 km/t.
Chassis og bremser står i stil til den kraftige motoren, og i sum gjør dette RS4-variantene til praktiske hverdagsbiler med ytelser mange rendyrkede sportsbiler vil misunne dem.
Audi RS4 Avant og Cabriolet kommer til Norge på sommeren. Dermed er de klare for å møte nye M3-modeller fra BMW når disse måtte innfinne seg.