-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Påskudd for en feiring
BMW lager en spesialutgave av sin hybride sportsbil for å markere en spesiell suksess.
Det er ofte lett å finne påskudd for en feiring. BMW har helt sikkert sine ord i behold når de nå utroper i8 til «verdens mest solgte hybride sportsbil.» Det fins jo ikke så mange alternativer på markedet.
Derfor tror jeg dem også når de sier at de produserte flere hybride sportsbiler enn alle konkurrenter til sammen. Summen for i8 var i alle fall 5456 biler. Av disse ble 38 registrert på norske skilter. Slett ikke verst for en sportsbil med prislapp på 1,3 millioner kroner.
Spesial på spesial
Som navnet indikerer få bilene en spesiell rød lakk, kombinert med lekre detaljer i Frozen Grey metallic.
Felgene er 20-tommere i Orbit Grey metallic og dekkdimensjonen er 215/45 R20 foran og 245/40 R20 bak.
Innendørs er det mørke interiøret pyntet med røde kontrastsømmer. Dekor i karbonfiber og keramikk skal være med på å fremheve de spesielt sportslige egenskapene til i8.
I 2015 økte BMW salget av i3 og i8 med rundt 66 prosent til 29.513 utleveringer. I tillegg til nevnte 38 nye i8 ble det i 2015 registrert 2403 nye i3, så Norge har ganske nøyaktig ti prosent av det globale i3-salget! Det er ganske unikt.
Og suksessen ser ut til å fortsette – ved utgangen av februar var det hittil i år registrert 542 nye i3 og 14 nye i8.