-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
For rik, for fort?
Både BMW og MG Rover har blinket ut Brilliance China Automotive Holding som samarbeidspartner i Kina. Nå er den tidligere sjefen der, Kinas tredje rikeste mann, ettersøkt, mistenkt for økonomiske forbrytelser.
Nå er det ikke noe som tyder på at de europeiske prosjektene står i fare, Yang Rong har ikke vært sett i nærheten av Brilliance siden juni, da han – blir det sagt nå – fikk sparken som styreformann på grunn av store uoverensstemmelser med andre storaksjonærer. Han fortsatte imidlertid som direktør, uten åpenbart å ha praktisert som det på en stund.
I amerikanske medier har han vært trukket frem som en av de kinesiske gullguttene, med en antatt personlig formue på 850 millioner dollars har han vært ranket som Kinas tredje rikeste.
Det er ingen som klager over innsatsen hans forut for dette. Han gikk inn i et meget søvnig statseid firma, jobbet det frem til å bli landets største blant annet på minibusser. Tiltrakk seg utenlandsk kapital og knyttet nære forbindelser med stor-industri i Europa og USA. Men det har kanskje gått litt fort i svingene?