-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
For rik, for fort?
Både BMW og MG Rover har blinket ut Brilliance China Automotive Holding som samarbeidspartner i Kina. Nå er den tidligere sjefen der, Kinas tredje rikeste mann, ettersøkt, mistenkt for økonomiske forbrytelser.
Nå er det ikke noe som tyder på at de europeiske prosjektene står i fare, Yang Rong har ikke vært sett i nærheten av Brilliance siden juni, da han – blir det sagt nå – fikk sparken som styreformann på grunn av store uoverensstemmelser med andre storaksjonærer. Han fortsatte imidlertid som direktør, uten åpenbart å ha praktisert som det på en stund.
I amerikanske medier har han vært trukket frem som en av de kinesiske gullguttene, med en antatt personlig formue på 850 millioner dollars har han vært ranket som Kinas tredje rikeste.
Det er ingen som klager over innsatsen hans forut for dette. Han gikk inn i et meget søvnig statseid firma, jobbet det frem til å bli landets største blant annet på minibusser. Tiltrakk seg utenlandsk kapital og knyttet nære forbindelser med stor-industri i Europa og USA. Men det har kanskje gått litt fort i svingene?