-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
GM Powertrain fortsetter i Torino
De av oss som forstår at det er problemer å flytte fra Torino når man har vendt seg til maten på Urbani, forstår utmerket at GM Powertrain har valgt å fortsette sin europeiske virksomhet i Torino.

Da de fremdeles trodde de var forlovet, lå den ene av Fiat GMs to felles operasjoner i Torino. Powertrain, de som utviklet drivlinjer, hadde hovedkvarteret sitt i Piemonte-hovedstaden, like ved Fiat-fabrikkene.
Etter at de to plutselig ikke var forlovet, og amerikanerne måtte betale tilbake medgiften og vel så det, har GM allikevel valgt å fortsette sin Drivetrain-virksomhet fra det samme stedet.
Det er dieselmotorer og transmisjoner man konsentrerer seg om her, og akkurat dette arbeidet skal fortsette også etter at det formelle samarbeidet med Fiat skal opphøre den 13. mai.
GM Powertrain Europe, som ledes av en hyggelig fyr som heter Greg Deveson, har forskningssentra også i Sverige og Tyskland (i forbindelse med fabrikkene) og produserer i de samme to land og i Ungarn og Østerrike, men altså ingen produksjon i Italia.
GM Powertrain Latin America er for øvrig også knyttet nær den europeiske operasjonen rent organisatorisk. Kanskje ikke så rart, det er for tiden flere Opel- enn US-baserte biler som bygges i den delen av verden.