-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
TWR-konk truer ny Rover
Problemene hos Tom Walkinshaws TWR kan bety en kjedelig utsettelse for den nye Rover 45/MG ZS. Svært mye av arbeidet på denne sentrale modellen står igjen, og TWR hadde kontrakt på sentrale jobber der.
X60 heter prosjektet og det skal i første omgang munne ut i to nye modeller: Rover 45 og MG ZS. Målet var å ha modellene klare om et år, og svært mye er gjort. Designet er frosset, spesifikasjonene klare, de første komponentene bestilt, og nå var det store konsulentfirmaet TWR ferdig med å digitalisere hele bilen og var midt inne i fasen med å gjøre klar produksjonsplanene- og utstyret.
Og så ble det en foreløpig krok på døra. Kreditorer kalte inn Pricewaterhouse Coopers og satte selskapet under administrasjon på grunn av en ubetjenbar gjeld på 30 millioner pund. Nå er det et visst håp om å få solgt selskapet slik det står, men det er vel tvilsomt om MG Rover er happy med å fortsette samarbeidet dersom for eksempel GM ender opp som kjøper.