-
Hedin Performance Cars:
Servicemarkedsleder
-
Hedin Performance Cars:
Servicerådgiver
-
Hedin Performance Cars:
Delelagerekspeditør
-
Møller Bil Ensjø - Møller Bil Etterstad:
Bilmekanikere og fagteknikere
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Fagtekniker
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Bilglassmontør
-
Møller Bil AS:
Bruktbilselger
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
NAF Senter Bergen:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Trondheim:
Nyttekjøretøyselger
-
RSA BIL Trondheim:
Selger nybil BYD
-
Bauda AS:
Daglig leder
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Team Verksted AS:
Varebilmekaniker og lastebilmekaniker
-
Tyretrust Norge AS:
Key Account Manager -Salgsansvarlig
-
Bilia Norge:
Bruktbilsjef, Hamar
-
Carstore:
Junior innkjøper
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Selger Mercedes-Benz nyttekjøretøy
-
Harald A. Møller AS:
Teknisk instruktør
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produkt og Handover Spesialist
-
Lexus Fredrikstad:
Salgskonsulent
-
MAN Truck & Bus:
Salgskonsulent Trucks
-
MAN Truck & Bus:
Key Account Manager
-
Motortechnik:
Kundemottaker og Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Porsche Center Oslo:
Selger nye Porsche
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
TWR-konk truer ny Rover
Problemene hos Tom Walkinshaws TWR kan bety en kjedelig utsettelse for den nye Rover 45/MG ZS. Svært mye av arbeidet på denne sentrale modellen står igjen, og TWR hadde kontrakt på sentrale jobber der.
X60 heter prosjektet og det skal i første omgang munne ut i to nye modeller: Rover 45 og MG ZS. Målet var å ha modellene klare om et år, og svært mye er gjort. Designet er frosset, spesifikasjonene klare, de første komponentene bestilt, og nå var det store konsulentfirmaet TWR ferdig med å digitalisere hele bilen og var midt inne i fasen med å gjøre klar produksjonsplanene- og utstyret.
Og så ble det en foreløpig krok på døra. Kreditorer kalte inn Pricewaterhouse Coopers og satte selskapet under administrasjon på grunn av en ubetjenbar gjeld på 30 millioner pund. Nå er det et visst håp om å få solgt selskapet slik det står, men det er vel tvilsomt om MG Rover er happy med å fortsette samarbeidet dersom for eksempel GM ender opp som kjøper.