-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
SAAB made in USA
Carl-Peter Forster, som blir Saab-sjef den 1. april, har allerede snakket litt om svenske-merkets fremtid. Blant annet at Saab vil kunne bli bygget i USA.


Saabs amerikanske lineup kan bli enda mer amerikansk
Saabs amerikanske lineup kan bli enda mer amerikansk
For Saab er USA det aller viktigste markedet, og slik som valutaforholdene er koster det ganske meget å selge europeiske biler der borte. Det er nok bakgrunnen for at Forster nå antyder at det kan bli aktuelt å bygge Saaber i Amerika. Han har overhodet ikke antydet hvilke modell-linjer han tenker på, men siden den neste 9-3 allerede er plassert i Rüsselsheim er det vel andre typer han tenker på.
Fra høyt GM-hold er det igjen gjentatt at det ikke er snakk om å droppe merkevaren Saab. Den har et utmerket renommé, det er få som uttrykker noe negativt i forbindelse med merkenavnet når man foretar kundeundersøkelser, og Saab-kjørerne tilhører de best utdannede og ligger i høye inntektssjikt. Slett ikke en kundegruppe GM ønsker å skille seg fra.
Problemet er bare at det ikke er flere enn i underkant av 150.000 av dem hvert år. Og det nytter ikke å bygge biler og tjene på dem når produksjonstallet er så lavt. Spesielt ikke hvis en ugunstig valutasituasjon også kommer i mellom.