-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
SsangYong til kinesiske eiere
Dersom det ikke ligger noen ukjente elementer bak (som at GM skal kjøpe opp Blue Star) ser det ut som om SsangYong skal over til kinesiske eiere. Kreditorer undertegnet rett før jul en avtale med Blue Star, kinesisk kjemigigant, om salg av 55% av den koreanske bilfabrikken.

Men kreditorene, banker og finansinstitusjoner, som sitter med denne pakken, gir Blue Star ut januar til å drive en såkalt Due Dilligence – åpne alle skap for å telle hvor mange skjeletter som detter ut. Etter det skal man bli enige om den endelige prisen.
Det hele virker svært sivilisert og kreditorene gir slett ikke inntrykk av det haster å få solgt posten. SsangYong viser da også en rekke positive signaler både på markedet og i bøkene, og deres biler er plassert akkurat der hvor den store hjemmemarked-økningen skjer for tiden.
GM var en av de sterkeste interessentene blant alle de som bød, og regnes fremdeles, på en eller annen måte, som en aktuell partner. SsangYongs biler ville vært et ideelt supplement til Daewoo-programmet, og de er i produksjon alt. Det vil ta litt lenger tid å modifisere andre av GMs firehjulsdrivere, enten de hentes fra Japan eller USA.