-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
SsangYong til kinesiske eiere
Dersom det ikke ligger noen ukjente elementer bak (som at GM skal kjøpe opp Blue Star) ser det ut som om SsangYong skal over til kinesiske eiere. Kreditorer undertegnet rett før jul en avtale med Blue Star, kinesisk kjemigigant, om salg av 55% av den koreanske bilfabrikken.
Men kreditorene, banker og finansinstitusjoner, som sitter med denne pakken, gir Blue Star ut januar til å drive en såkalt Due Dilligence – åpne alle skap for å telle hvor mange skjeletter som detter ut. Etter det skal man bli enige om den endelige prisen.
Det hele virker svært sivilisert og kreditorene gir slett ikke inntrykk av det haster å få solgt posten. SsangYong viser da også en rekke positive signaler både på markedet og i bøkene, og deres biler er plassert akkurat der hvor den store hjemmemarked-økningen skjer for tiden.
GM var en av de sterkeste interessentene blant alle de som bød, og regnes fremdeles, på en eller annen måte, som en aktuell partner. SsangYongs biler ville vært et ideelt supplement til Daewoo-programmet, og de er i produksjon alt. Det vil ta litt lenger tid å modifisere andre av GMs firehjulsdrivere, enten de hentes fra Japan eller USA.