-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Nå kommer EcoSport
Det begynner å bli noen år siden Ford lovet en omfattende SUV-familie. Nå kommer den minste modellen.
Det er snart tre år siden første gang vi hørte om EcoSport – den debuterte på bilutstillingen i Frankfurt høsten 2013.
Men da var den allerede en gammel traver i sitt opprinnelsesland, Brasil, hvor første generasjon EcoBoost ble lansert allerede i 2003.
Modellen fikk en facelift våren 2015, og nå skal altså endelig lanseres i Norge.
Her får den en startpris på 236.000 kroner i utstyrsnivå Trend med 1,0-liters EcoBoost motor på 125 hestekrefter.
Blant standardutstyret inngår DAB-radio, Ford SYNC, automatisk klimaanlegg, fjernbetjent sentrallås, kjørecomputer, elektriske vinduer foran og bak, alarm og oppvarmet frontrute.
Ved å gå opp til 249.000 kroner får man utstyrsnivå Titanium som i tillegg til ovennevnte byr på seter i delskinn, nøkkelfritt system, 16-tommers felger samt takrails. På dette nivået kan du også få en bil med 140-hesters motor til kr 259.000.
Ford regner med at leveringen av EcoSport til norske kunder vil starte i løpet av sommeren 2016.