-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Endelig over mellom BMW og Rover
Nå som motorfabrikken i Longbridge skal overføres til MG Rover, sammen med en sjekk på 93 millioner pund, blir det satt et endelig punktum for alle skilsmisse-formalitetene mellom de to. Nå er alle formelle bånd klippet over.

Etter det har det imidlertid vært diskusjoner om verdier og mengde, for eksempel har det ikke vært helt åpenbart hvem som eide motor- og gearkasse-fabrikken i Longbridge, selv om ingen har hatt problemer med å fordele selve den store samlefabrikken.
Også verdifastsettelser som lå til grunn for avtalen har vært diskutert dette året, men nå er man åpenbart blitt enige om både dette og det andre. Phoenix får 93 millioner pund og drivlinje-fabrikken, som sysselsetter 1600 mann, skal overføres til MG Rover.
Det som BMW nå er i ferd med å gjøre er å kvitte seg med plate-fabrikken i Swindon, der man presser karosseriplater og tjener gode penger på det. Den fabrikken er det imidlertid ingen diskusjon om, så den kan BMW selge til høystbydende.
Det antydes at Swindon og Motorfabrikken til sammen er verd nesten 500 millioner pund, selve bilfabrikken i Longbridge var også verd noen kroner. I tillegg investerte BMW minst 4 milliarder pund i sitt seks-års Rover-eventyr. Utrolig nok: alle tap er allerede tatt, og BMW tjener bedre enn noensinne.