-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Kverneland Bil:
Innkjøper bruktbil
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Endelig over mellom BMW og Rover
Nå som motorfabrikken i Longbridge skal overføres til MG Rover, sammen med en sjekk på 93 millioner pund, blir det satt et endelig punktum for alle skilsmisse-formalitetene mellom de to. Nå er alle formelle bånd klippet over.

Etter det har det imidlertid vært diskusjoner om verdier og mengde, for eksempel har det ikke vært helt åpenbart hvem som eide motor- og gearkasse-fabrikken i Longbridge, selv om ingen har hatt problemer med å fordele selve den store samlefabrikken.
Også verdifastsettelser som lå til grunn for avtalen har vært diskutert dette året, men nå er man åpenbart blitt enige om både dette og det andre. Phoenix får 93 millioner pund og drivlinje-fabrikken, som sysselsetter 1600 mann, skal overføres til MG Rover.
Det som BMW nå er i ferd med å gjøre er å kvitte seg med plate-fabrikken i Swindon, der man presser karosseriplater og tjener gode penger på det. Den fabrikken er det imidlertid ingen diskusjon om, så den kan BMW selge til høystbydende.
Det antydes at Swindon og Motorfabrikken til sammen er verd nesten 500 millioner pund, selve bilfabrikken i Longbridge var også verd noen kroner. I tillegg investerte BMW minst 4 milliarder pund i sitt seks-års Rover-eventyr. Utrolig nok: alle tap er allerede tatt, og BMW tjener bedre enn noensinne.