-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Stevens uten Bart!
Det er litt for lenge siden vi har referert til www.sniffpetrol.com. Noe av det morsomste på nettet for oss bilinteressert. Nå har de jommen fått Peter Stevens, Rover-designer og mannen som aldri ser ut til å ha en kjedelig dag, til å fjerne barten!

Da Sniffpetrol for tredje gang forsøkte å bli kvitt sine 20 pund var det ut fra en meget komplisert formel. Denne gangen henvendte de seg til bildesignere. Dersom en designer i et intervju klarte å nevne Sniffpetrol en gang, skulle han få 5 pund. Flere ganger var verd 10 pund og dersom han ikke snakket om annet, slik at hele intervjuet dreide seg om Sniffpetrol, var alle de 20 pundene hans. Alternativet var dersom en velkjent designer raket av seg ansiktsåret – det var også verd 20 pund.
Stevens, mannen bak McLaren F1, Lotus Elan, de vesentligste delene av Ford Capri og mange andre geniale streker, og som kjører blant annet Fiat 500 og den mest hårete T-Ford Racerbilen (!!) du kan tenke deg (han var faktisk på stranden i Danmark med den i sommer, under minneløpet for Fanø-rekordløpene) tok utfordringen.
For første gang på nesten 40 år opptrer han nå uten hår under nesen, og ser slett ikke verre ut.
Og de tyve pundene? De ville han slett ikke ha selv, men han bladde opp sine egne 20 Pund i tillegg og fikk sendt det hele av gårde til Leger Uten Grenser.
Er det rart han er helten akkurat nå? Han er dessuten en glimrende designer.