-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Ford kjøper vikingskip
Ford kjøper rettighetene til Rover-navnet. Med på kjøpet får de den velkjente logoen med vikingskip.

Det er en måned siden kollega Winding-Sørensen stilte spørsmålet Hvem eier Rover? her på BilNorge. Den gang gikk det rykter om at kinesiske SAIC hadde overtatt navnet, noe rettighetshaver BMW benektet.
Nå ser det imidlertid ut til at saken tar en annen vending. BMW bekrefter at Ford snart vil overta rettigheten til Rover-navnet. Dermed må kineserne bruke andre navn på de tidligere Rover-modellene de har kjøpt rettigheten til å produsere.
Ford sikret seg Rover for å unngå forveksling med LandRover som de kjøpte av BMW i 2000. Selv om det var klare begrensninger i hvilke produkter som kunne bære Rover-logoen, valgte Ford å betale et høyt beløp – anslått av flere kilder til ca 11,5 millioner pund – for Rover.
En talsmann for Ford sier konsernet ikke har noen planer om å bruke Rover-logoen på noen av sine biler, så kanskje dukker det opp helt andre produkter med vikingskip på. Peugeots pepperbøsser er jo gode eksempler på at bilnavn også kan benyttes i andre sammenhenger.